Mazda MX-5 Roadster Coupé 1.8 TS FACELIFT Hardtop klapdak / Cabriolet / Leder / Stoelverwarming / BOSE geluidsinstallatie

€ 13.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-12-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.490 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Mazda MX-5 Roadster Coupé 1.8 TS FACELIFT Hardtop klapdak / Cabriolet / Leder / Stoelverwarming / BOSE geluidsinstallatie


€ 13.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-12-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.490 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Mooij
Contactpersoon Sander Mooij
Adres Lange Vonder 16
Postcode 5741 TT
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 778267 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automooij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2009 - jul 2012

Technische informatie
Koppel: 167 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.375 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Te koop aangeboden deze zeer mooi uitgevoerde Mazda MX-5 uit 2010 met slechts 95.490 km op de teller (met Nationale Auto Pas).

Auto verkeert in zeer nette staat en is altijd perfect onderhouden.
Laatste onderhoud is uitgevoerd bij 95.250 km op 22-11-2024.

Betreft een luxe uitvoering met zo goed als alle opties destijds verkrijgbaar.
Vooral de stalen elektrisch bedienbare cabriokap transformeert de coupé in een volwaardige roadster (veel andere MX-5's zjin voorzien van een stoffen soft-top).
Tevens is dit het facelift model met de nieuwere lampen.

Alle boekjes zijn aanwezig, incl. volledige onderhoudshistorie, beide sleutels, N.A.P. certificaat (kilometerstand waarborg), etc.

Auto is met 19.941 km uit Duitsland geïmporteerd in perfecte staat. In Nederland vervolgens 2 eigenaren gehad.

Auto is rijkelijk uitgerust en voorzien van vele extra opties, o.a.;
-Elektrisch bedienbare stalen klapdak
-Lederen bekleding
-Stoelverwarming
-Automatische airconditioning
-Cruise control
-Elektrische ramen
-Centrale deurvergrendeling op afstandsbediening
-Bose geluidsinstallatie-Licht- en regensensor
-Licht metalen velgen
-Multifunctioneel stuurwiel
-Etc.

Voor meer foto's van uw mogelijk toekomstige auto (en in hoge resolutie) neemt u een kijkje op onze website www.automooij.nl/voorraad.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk, vraag om een voorstel: graag de kilometerstand, het kenteken, noemenswaardige opties en/of gebreken vermelden

Trekhaak leverbaar tegen meerprijs;
-Vast €495
-Afneembaar €695

Wij berekenen GÉÉN RIJKLAAR-MAAK KOSTEN; wij adverteren met scherpe meeneemprijzen. Desgewenst kunt u kiezen voor een afleverpakket. Hiervoor krijgt uw aangekochte auto;

o Onderhoudsbeurt
o Nieuwe APK
o Eventueel poetsbeurt
o Tenaamstelling van uw aankoop / vrijwaring van uw huidige auto op locatie

Dit pakket is optioneel. Tevens zijn er diverse garantievormen mogelijk, vraag naar de voorwaarden.

Disclaimer: alle moeite is genomen om de informatie om deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie