Bouwjaar | 01-12-2024 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
€ 40.040,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2024 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2015
Modelcode: ND
Referentienummer: 7182093
Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 204 km/u
Ledig gewicht: 978 kg
Wielbasis: 231 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Let op: deze auto verwachten wij eind augustus 2024 binnen te krijgen.
De auto is standaard voorzien van:
- 16 inch lichtmetalen velgen in Black Metallic
- LED-koplampen
- Elektrisch bedienbare en verwarmbare buitenspiegels
- Parkeersensoren achter
- Cruise control
- Remhulp-, tractie- en stabiliteitssystemen (EBD, EBA, DSC, TCS)
- Trafic Sign Recognition (TSR): verkeersbordherkenning
- Lane Departure Warning (LDW): waarschuwing bij onbedoeld verlaten van de rijbaan
- Lane Keep Assist (LKA): rijbaanassistent met feedback aan bestuurder via stuurwiel
- Smart Brake Support: activeert remmen in noodsituatie
- Licht- en regensensor
- Handmatig bedienbare airconditioning
- Multimediasysteem Mazda Connect met radio, DAB+ digitale radio, Bluetooth® en 6 speakers
- Navigatie
Actie: nu met €4.300 extra instapvoordeel.
Actie geldig tot 30-06-2024
Vraag naar de voorwaarden.
Normale nieuwprijs inclusief lak: €44.340,-
Actie instapvoordeel: €4.300,-
Nu voor: €40.040,-
Uw totale voordeel: €4.300,-
Voor het complete overzicht van de uitrusting zie de brochure in de bijlagen bij de advertentie.
Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.
Onze auto's worden zo zorgvuldig mogelijk geadverteerd. Fouten zijn echter nooit uitgesloten, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!