Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 476 kW (648 pk) |
€ 129.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 476 kW (648 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SLC Spirit of legend cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tirlemont 75B8 |
Postcode | 5030 |
Plaats | Gembloux |
Land | België |
GSM | +32 (0)495 - 517200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
**MORE PICTURES : https://www.spiritoflegendcars.be/voiture/s/337**
McLaren 650S Spider - Model Year 2015
Belgian Car
Full McLaren Service History
Last Service 09/2020
Price new was +- 288.000€
- Carbon Black - Special Paint - Metallic
- Carbon Black & Stone Grey Alcantara & Leather Interior
- Contrast Stitching on Dashboard & Steering Wheel (stone grey)
- Carbon Fibre Interior Upgrade
- Diamond Cut Wheel Finish
- Special Colour Brake Callipers (polished) with Carbon Ceramic Brakes
- Stealth McLaren Badge
- Sport Exhaust
- Electric & Heated Memory Seats
- Electric Steering Column
- Parking Sensors (front & rear)
- Rear Parking Camera
- Volumetric Alarm Upgrade
- Vehicle Lifter
- Branded Floor Mat Set
- Tyre Pressure Monitoring System
- GPS Navigation
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
McLaren 650S | Laagvliegen
De meeste vliegtuigen zijn bedoeld om vakantiegangers snel en comfortabel over enorme afstanden te vervoeren. Privé-vliegtuigjes worden veelal gebruikt als speelgoed om te genieten van de vrijheid. De meeste auto's zijn bedoeld als dagelijks vervoer van A naar B. Sportwagens zijn speelgoed om te genieten van pure snelheid. McLaren wil met de "650S" laten zien dat het ook anders kan.
De McLaren 650S belooft supercar-prestaties te combineren met de bruikbaarheid van een gewone auto. Grotendeels is dat gelukt. Lange afstanden geen probleem. Kalm te rijden, maar ook schandalig snel.
Plus
- extreem snel
- dagelijks bruikbaar
- uitmuntende rijeigenschappen
Min
- besturing vraagt gewenning
- hinderlijke reflectie geel stiksel in voorruit
- onhandig dunne hendels aan stuurkolom
Conclusie
Weet de McLaren 650S het spektakel van een supercar te combineren met de bruikbaarheid van een alledaagse personenauto? Natuurlijk blijft een doorsnee gezinsauto praktischer en comfortabeler. Maar de McLaren 650S is minstens zo spectaculair als andere supersportwagens, terwijl de dagelijkse bruikbaarheid beduidend beter is. De 650S komt over een verkeersdrempel, heeft enige bagageruimte en biedt de nodige luxe zoals een klimaatcontrolesysteem en topklasse infotainment. Het motorgeluid is prominent aanwezig en het onderstel is stug, maar beide zijn niet zo vermoeiend dat het afleggen van lange afstanden onmogelijk wordt.
De lichtgewicht bouw en ideale gewichtsverdeling zorgen ervoor dat het weggedrag uitmuntend is. De relatief kleine motor met dubbele turbo combineert de spanning van een atmosferische met het explosieve karakter van een turbomotor. Dit geeft de 650S een heel eigen karakter. Deze McLaren is minder koelbloedig dan een Duitser of Japanner, maar niet zo dramatisch als een Italiaan. Alleen de vleugeldeuren zijn puur voor de show, maar dat hoort bij een laagvlieger.