Mercedes-Benz A-Klasse 250 e Premium Plus|HEADUP|CAM|PDC
€ 29.950,-
Bouwjaar | 29-06-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.954 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.954 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Carstar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bovendijk 13 |
Postcode | 2295 RV |
Plaats | Kwinstheul |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29003030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 118 kW (161 PK)
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 67 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.600 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.175 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 16 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Accu snelladen: Combined Charging System
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,283582089552 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 136 per kwartaal
Deze Mercedes-Benz A-klasse komt uit 2020, werd geleverd van 22-11-2019 tot 31-12-2021 en kostte toen € 61.375,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2024 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (160 PK) en een cilinderinhoud van 1332 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 240 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 1,1 liter per 100 km en hij weegt 1600 kg. De APK is geldig tot 31-07-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 139,- per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz A-Klasse | Alles of niets
"Het beste of niets" luidt het motto van Mercedes-Benz. Dat is makkelijk te realiseren bij de topmodellen, waar kosten noch moeite worden gespaard. Maar bij compacte auto's is het heel wat lastiger om perfectie na te streven. Toch weet de Mercedes-Benz A-Klasse zich van de massa te onderscheiden met bovengemiddeld goede rijeigenschappen en vooruitstrevende elektronica. En daar komt nu nog een troef bij: een variant met plug-in hybride aandrijving. Maak kennis met de "A250e".
De Mercedes-Benz A250e biedt dankzij plug-in hybride aandrijving het beste van twee werelden. De A250e is snel en dynamisch indien gevraagd, maar comfortabel en zuinig bij dagelijks gebruik.
Plus
- sportief en dynamisch
- even ruim en praktisch als een gewone A-Klasse
- zeer voordelig in gebruik
Min
- kan wild reageren in dynamische modus
- bij regenereren soms bijna blokkerende wielen
- benzinemotor springt ook in elektrische modus vaak bij
Conclusie
De Mercedes-Benz A-Klasse is nu ook leverbaar als plug-in hybride (PHEV). Om die techniek in een compacte auto te bouwen, en om dat dan ook nog eens te doen volgens de normen van Mercedes-Benz, was een hele uitdaging. Maar... het resultaat mag er zijn!
Een Mercedes-Benz dient in alle opzichten meer te bieden dan een soortgelijke auto van een doorsnee merk. Dat betekent ook voor de A250e slimme elektronica, een hoge afwerkingskwaliteit en prima rijeigenschappen (het extra gewicht van de accu's heeft nauwelijks invloed op het weggedrag).
Mercedes-Benz heeft de A-Klasse PHEV een heel ander karakter gegeven dan (plug-in) hybrides van andere merken. Zelfs in de elektrische modus springt de benzinemotor regelmatig bij en daarom biedt de A250e slechts sporadisch het superieure gevoel dat hoort bij elektrisch rijden. In de andere modi verloopt het samenspel tussen de elektrische motor en de benzinemotor minder harmonieus. Dit heeft echter een duidelijk doel: de A-Klasse kan langere afstanden elektrisch afleggen dan vrijwel alle tegenstrevers en is indien gewenst serieus snel. Het motto "het beste of niets" is daarom voor de A-Klasse plug-in hybrid vertaald als "alles of niets".