Mercedes-Benz C-Klasse Combi AMG 32 airco automaat
€ 8.450,-
Bouwjaar | 18-01-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.821 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.199 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.821 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.199 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Het Autoterrein v.o.f. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Henricuskade 25 |
Postcode | 2497 NB |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 4152112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hetautoterrein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R17
Bandenmaat achter: 245/40 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.200 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart/Blauw
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
CO2-uitstoot: 285 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Een nette Mercedes-Benz C-klasse Combi AMG met:
Achterbank in delen neerklapbaar
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) side voor
Alarm klasse 3
AMG-styling
Anti Blokkeer Systeem (ABS)
Armsteun achter
Armsteun voor
Audioinstallatie met CD-speler
Bagagedek
Boordcomputer
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Cruise control
Dakrails
Dakspoiler
Electronic Brake Distribution (EBD)
Electronic Stability Program (ESP)
Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
Elektrische ramen achter
Elektrische ramen voor
Getint glas
Lederen bekleding
Lederen stuurwiel
Lichtmetalen velgen
Navigatiesysteem
Regensensor
Sportonderstel
Sportstoelen voor
Stuur verstelbaar
Stuurbekrachtiging
Tractie Controle Systeem (TCS)
Verwarmde voorstoelen
Warmtewerend glas
Xenon koplampen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz C-Klasse | Gewoon klasse
Mercedes-Benz vernieuwt in rap tempo. Naast de klassieke sedans biedt het een lijn van hatchbacks en SUV's aan om een bredere doelgroep aan te spreken. Om het comfort te verhogen en de uitstoot te verlagen ontwikkelt Mercedes-Benz ook een lijn van elektrische auto's. Tegelijkertijd vergeet het de conventionele modellen niet! Maak kennis met de 5e generatie van de C-Klasse.
Met de 5e generatie van de C-Klasse geeft Mercedes-Benz een moderne interpretatie aan de traditionele sedan. Mild-hybrid maakt de C180 zuinig. MBUX 2.0 is krachtig en toch eenvoudig te bedienen.
Plus
- comfortabel en zuinig als C180
- vertrouwd en toch modern
- uitstekend weggedrag
Min
- alleen compleet met opties
- MBUX 2.0 nog niet vrij van kinderziekten
Conclusie
De vijfde generatie van de C-Klasse is de nieuwste interpretatie van een traditionele sedan van Mercedes-Benz. Het verfijnde lijnenspel geeft ook deze kleinste sedan van Mercedes-Benz een dynamische en tegelijkertijd voorname uitstraling. Ook het interieur is dankzij de layout en materiaalkeuze vertrouwd, maar tegelijkertijd modern en hoogwaardig. De techniek biedt geen nieuwe functionaliteit, maar is wel verfijnder, effectiever en/of eenvoudiger te bedienen dan voorheen. De uitrusting is sterk afhankelijk van de gekozen opties, maar dat geldt voor alle premium merken.
De testauto is voorzien van de lichtste motor op de prijslijst en dat is zowel een voor- als een nadeel. De prestaties zijn voldoende, maar de C180 geeft niet het superieure, overdadige of bevoorrechte gevoel dat kenmerkend is voor de klassieke sedans van Mercedes-Benz. Daar staat tegenover dat dit spaarzame karakter voor een ongebruikelijk lage CO2-uitstoot zorgt en dat resulteert in een gunstige aanschafprijs en lage gebruikskosten.
Uiteindelijk is de belangrijkste verdienste van de nieuwe C-Klasse dat het model heel gewoon is gebleven, maar wel de voordelen biedt van de modernste techniek. Gewoon klasse dus!