Mercedes-Benz CLC-Klasse 160 BlueEFFICIENCY Business Class Sport
€ 6.900,-
Bouwjaar | 05-03-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.830 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.830 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Prinse Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voorstraat 14 |
Postcode | 4921 SJ |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 681676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.prinseautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R18
Bandenmaat achter: 245/35 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.940 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart/Grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Mercedes CLC 160 Blue Efficiency Business Class Sport , Zwart metallic met Zwart/Grijs vollederen bekleding en sportstoelen, Airco met climacontrol, cruise control, Navigatiesysteem, Radio/Cd/MP3 speler met stuurbediening, Bleu-tooth, elec. bediende ramen voor, elec. verstelbare buitenspiegels, regen en lichtsensor, elektrisch bediend panoramadak, middenarmsteun, originele 18 Inch lichtmetalen velgen, parkeersensoren in de voor en achterbumper, mistlampen in de voorbumper, dealeronderhouden, byzonder mooie en technisch perfecte CLC !! ( Wij berekenen geen afleverkosten en U kunt uiteraard Uw huidige auto inruilen )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz CLC | Strikt persoonlijk
Bij aanvang van de test van de CLC is de vraag: wie zit er te wachten op deze auto? Sterker nog, Mercedes lijkt zich dat ook af te vragen, want de CLC is geen geheel nieuwe auto maar slechts een incarnatie van de C-Klasse Coupé uit 2001. Maar hoe langer de testrit duurde hoe meer de CLC wist te charmeren en te overtuigen. Na een week sturen is het antwoord duidelijk: de CLC is de Mercedes voor mij! Wellicht ook voor u?
De CLC is de kleinste coupe van Mercedes-Benz. Helaas merkbaar gebaseerd op een oud ontwerp. Comfortabel, maar technisch nu al achterhaald.
Plus
- prima weggedrag
- volop luxe en comfort
- fraaie maar beschaafde verschijning
Min
- verouderde techniek
- fors verbruik t.o.v. prestaties
- pas echt compleet met kostbare extra's
Conclusie
Met zo veel coupés (CLC, CLK, CLS, CL, SLR) in het programma is het niet meteen duidelijk voor wie de Mercedes-Benz CLC precies bedoeld is. Gelukkig brengt een week sturen daar verandering in. Deze kleinste coupé van Mercedes weet te overtuigen met fraaie en tegelijkertijd beschaafde vormgeving. De prestaties en wegligging zijn prima, maar de auto is vooral gericht op luxe en comfort.
De CLC is gebaseerd op de C-Klasse Coupé uit 2001 en dat is te merken. De CLC is goed, maar Mercedes kan inmiddels beter. De geheel nieuwe C-Klasse sedan en Combi zijn technisch beduidend geavanceerder dan de CLC. Maar die auto's zijn daarmee nog niet aantrekkelijker en juist daar gaat het om bij de CLC. Een strikt persoonlijke keuze dus.