vorige 67 van 22.260 volgende

Mercedes-Benz EQE 300 Business Edition 89 kWh | Business Plus Pack | Parkeerpakket met achteruitrijcamera | KEYLESS GO-pakket | USB-pakket Plus | Rijassistentiepakket

€ 73.925,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 180 kW (245 pk)

Mercedes-Benz EQE 300 Business Edition 89 kWh | Business Plus Pack | Parkeerpakket met achteruitrijcamera | KEYLESS GO-pakket | USB-pakket Plus | Rijassistentiepakket


€ 73.925,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Mercedes-Benz Goes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Albert Plesmanweg 2
Postcode 4462 GC
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 212730 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jun 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Ledig gewicht: 2.285 kg
Wielbasis: 312 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara (111)
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Half werk zul je bij geen enkele Mercedes tegenkomen. 'The best or nothing', inderdaad. Deze auto, aangedreven door een krachtige elektromotor, levert indrukwekkende prestaties met een topsnelheid van meer dan 200 km/u. Hoewel de auto uit 2024 komt, heeft hij maar 15 kilometer gereden. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Je past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panoramadak. Je wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, high-performance LED-koplampen, warmtewerend glas, dynamisch onderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels en neerklapbare achterbank.

Het digitale dashboard heeft veel extra's: weginformatie, navigatie, klimaatcontrole en alle benodigde functies in één oogopslag. Parkeer en kijk niet om! De parkeerhulp met achteruitrijcamera doet dat voor je. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot jouw voorligger. Veilig en comfortabel rijden wordt nog eens versterkt door Connected Services, zodat je diverse vitale functies van de auto altijd kunt checken in de app. Het audiosysteem is niet alleen voorzien van het navigatiesysteem met harde schijf maar ook uitgerust met DAB-ontvanger en bluetooth. Je bent in deze Mercedes-Benz ook voorzien van electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en keyless entry.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. De actieve dodehoekdetectie voorkomt dat je een voertuig over het hoofd ziet en waarschuwt tijdig. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mercedes-Benz bovendien autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Als je wilt, kun je al snel rijden met jouw nieuwe EQE. Onze verkoopadviseurs staan klaar om je de auto te laten zien. Dan leggen ze je meteen uit welke financieringsvormen we erbij kunnen aanbieden. Tot ziens in onze showroom!

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn Louwman.

100 jaar geleden zijn we begonnen met een passie om mensen te bewegen. Wij zijn een familiebedrijf dat zich niet laat leiden door de waan van de dag en altijd kie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?

AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?

Autotest | Mercedes-AMG EQE 43 Vis op het droge?

De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.

Plus

  • relatief voordelig
  • uitmuntend weggedrag
  • zeer snel

Min

  • weinig gevoel in rempedaal
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.

AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.

Deel deze advertentie