Mercedes-Benz EQE 300 AMG Line 89 kWh
€ 74.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 10-05-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.400 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.400 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | The Car Company Rotterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arthurweg 35 |
Postcode | 3077 NW |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14663370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4964 x 1961 x 1508 cm
Wielbasis: 312 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.285 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.385 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Stap in de toekomst van autorijden met de Mercedes-Benz EQE 300 uit 2023. Deze elektrische schoonheid combineert de legendarische elegantie van Mercedes-Benz met geavanceerde elektrische technologie. Met een verbluffend design, indrukwekkende prestaties en een luxueus interieur biedt de EQE 300 een ervaring die je zintuigen zal prikkelen en je hart zal veroveren. Ga groen en geniet van moeiteloze kracht en verfijning op elke rit. Ontdek de revolutie in autorijden met de Mercedes-Benz EQE 300.
Met trots mogen wij u deze zeer complete Mercedes-Benz aanbieden.
De auto is afkomstig van Van Mossel Rotterdam.
Voorzien van bijna alle denkbare opties.
Kom gerust langs voor een proefrit en u zult niet teleurgesteld worden!
Wij zijn alleen geopend op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?
AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?
De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.
Plus
- relatief voordelig
- uitmuntend weggedrag
- zeer snel
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.
AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.