Mercedes-Benz EQV 300 L3 Business Solution Limited 90 kWh
€ 79.261,- excl. BTW
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mercedes-Benz Den Haag |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donau 42 |
Postcode | 2491 BA |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3400300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mbdb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2020
Referentienummer: 156714
Technische informatie
Koppel: 362 Nm
Aandrijving
Actieradius: 346 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 343 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.924 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 3.500 kg
Accu
Accu: 90 kWh
Accu laden: 110 kW
Accu snelladen: 110 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Mercedes-Benz Certified (24 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Mercedes-Benz Certified (24 maanden)
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven B.V. is onderdeel van Mercedes-Benz AG. Met in totaal 5 vestigingen en meer dan 300 medewerkers zijn wij in zuidwest Nederland dé dealer voor Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens, smart en AMG.
U kunt ons bezoeken in het grootste Mercedes-Benz centrum van Nederland in Den Haag, of bij een van onze andere vestigingen in Leiden, Naaldwijk, Maasdijk of Roelofarendsveen.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Mercedes-Benz Dealer Bedrijven niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz EQV | Nooit meer dieselen!
Sportwagens hebben een benzinemotor, vertegenwoordigers rijden op LPG en bedrijfswagens hebben een dieselmotor. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven. Of toch niet? Want Mercedes-Benz introduceert nu een elektrisch aangedreven bus: de EQV. Een logische keuze?
De Mercedes-Benz EQV is een elektrisch aangedreven bus die alleen voordelen en geen nadelen biedt tov een bus met verbrandingsmotor. Stil, snel, soepel en uiterst voordeliger per kilometer.
Plus
- extreem ruim
- sneller, sterker, comfortabeler en voordeliger dan diesel
- luxueus en verfijnd
Min
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Mercedes-Benz introduceert de EQV: een elektrisch aangedreven bus voor personenvervoer in luxe. Wie eenmaal heeft (proef)gereden met de EQV verlangt nooit meer terug naar diesel.
Dat is deels te danken aan de rijeigenschappen. De EQV is soepel en stil als een limousine, maar desgewenst ook verrassend snel en gretig. Het eerste is aangenaam voor passagiers, het tweede een leuke bijkomstigheid voor de chauffeur. Omdat de batterijen in de vloer zijn verwerkt, is de EQV even ruim en even flexibel in te delen als de V-Klasse. Het geteste bereik van 350 km en de snellaadmogelijkheden zorgen ervoor dat de EQV in de dagelijkse praktijk nauwelijks is beperkt in het gebruik.
Of de EQV ook voordeliger is dan een bus op diesel is sterk afhankelijk van de fiscale situatie. Voor particulieren is de EQV vrijwel altijd voordeliger dan een V-Klasse. Voor leaserijders telt de bijtelling en ook dan is de EQV in het voordeel. In alle gevallen geldt dat elektrische auto's nauwelijks slijtagedelen hebben, onderhoudsarm zijn en dus heel weinig afschrijven. Genoeg reden dus om te beslissen: nooit meer dieselen!