Mercedes-Benz GLC-Klasse Coupé 300 4MATIC Premium Plus AMG | Pano | ACC | Keyless | Sfeerverlichting | 360 camera
€ 49.950,-
Bouwjaar | 24-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.991 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Mercedes-Benz GLC-Klasse Coupé 300 4MATIC Premium Plus AMG | Pano | ACC | Keyless | Sfeerverlichting | 360 camera
€ 49.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.991 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | All Rides |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dopplerstraat 33A |
Postcode | 1704 SR |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22771133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.allrides.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 190 kW (259 PK)
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 189 x 160 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 2.435 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Half werk zul je bij geen enkele Mercedes tegenkomen. 'The best or nothing', inderdaad. Met de AMG-styling trekt u op een positieve manier de aandacht. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Inladen is een eitje met de elektrisch bedienbare achterklep. En voor een frisse wind tijdens de rit is er het elektrisch bediende glazen panorama dak. Deze auto is ook voorzien van stoelverwarming. De matrix LED-verlichting is het allernieuwste op het gebied van autoverlichting. Altijd maximaal licht op de weg, zonder tegenliggers te hinderen! U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, AMG-styling, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Alle benodigde informatie helder in beeld: het digitale dashboard is een geweldige rijhulp. Met de 360 graden camera kunt u elk obstakel of gevaar rondom de auto detecteren, wat uw veiligheid verhoogt. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. En deze auto heeft ook dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, draadloos opladen en regensensor als standaard uitrusting.
Deze Mercedes-Benz is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Als een fiets of ander voertuig zich in de dode hoek bevindt, waarschuwt het actieve dodehoekdetectie. Dit helpt ernstige ongelukken voorkomen. Met voorzieningen als accident
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz GLC 300e | De fijnste
Er is nieuws te melden over de Mercedes-Benz GLC. De middelgrote SUV is aangepast voor modeljaar 2020. Het uiterlijk is opgefrist, het infotainment is vernieuwd en de GLC beschikt voortaan over de derde generatie van Mercedes-Benz' plug-in hybride aandrijving. Daarmee kunnen meer kilometers elektrisch worden afgelegd en wordt de GLC voordeliger in aanschaf en gebruik. Maak kennis met de "GLC 300e".
De Mercedes-Benz GLC 300e is een plug-in hybride die het beste van 2 werelden biedt: de rust van een elektromotor en het uithoudingsvermogen van een verbrandingsmotor. Fijne, harmonieuze auto.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- voordelig in gebruik
Min
- samenspel benzine- en elektromotor niet altijd perfect
Conclusie
De Mercedes-Benz GLC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2020. Daarbij draait het nauwelijks om het uiterlijk of de uitrusting, maar vooral om de aandrijflijn. De GLC was al bij de introductie van het model in 2015 leverbaar als hybride. Nu is de GLC voorzien van de derde generatie van Mercedes-Benz' hybride-techniek. Het verschil is in de praktijk overduidelijk: er kan een grotere afstand geheel elektrisch worden afgelegd en vervolgens kan sneller worden geladen. Ook het samenspel van de benzine- en de elektromotor is verfijnd (maar nog niet perfect).
Daarnaast heeft de GLC talloze kleine aanpassingen ondergaan waardoor het gehele plaatje nog beter klopt. Van de zitpositie tot het weggedrag: alles deugt aan de GLC. Daardoor is de Mercedes-Benz GLC 300e niet alleen een verstandige keuze, maar ook een hele fijne auto om te rijden.