MG 4 Luxury 64 kWh | Minimalisme op zijn best | Simpel maar effectief en elegant

€ 29.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-01-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.837 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

MG 4 Luxury 64 kWh | Minimalisme op zijn best | Simpel maar effectief en elegant


€ 29.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.837 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ecar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkovenweg 17
Postcode 2401 LJ
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ecar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 250 Nm

Aandrijving
Actieradius: 450 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.675 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Wielbasis: 271 cm

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 64 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 6.6 kW, 33 km actieradius per uur, compleet vol in 11 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 142 kW, 630 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 261,25 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 12 maanden

Overige informatie
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 11:00
Bruikbare accucapaciteit: 61.7 kWh
Actieradius praktijk zomer: 415 km
Actieradius praktijk winter: 305 km

U hoeft geen stationwagen of SUV te hebben om toch af en toe wat meer bagage of lading te vervoeren. Met een hatchback neemt u naar behoefte wat extra's mee. De actieradius van deze auto is met 450 kilometer ruim voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. De lithium-ion accu heeft een capaciteit van 6 kWh en is binnen 11 uur opgeladen. Deze auto uit 2023 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 7000 kilometer. De krachtige motor geeft deze MG uitstekende prestaties. De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Het personaliseren van uw cockpitinterface is mogelijk met het digitale dashboard in deze auto. Met de hulp van vier camera's, biedt de 360 graden camera op deze auto een panoramisch zicht, wat bijzonder nuttig is bij het parkeren en manoeuvreren. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Rijden-stilstaan, rijden-stilstaan. Niks is irritanter en vermoeiender dan filerijden. Daar heeft deze MG 4 een oplossing voor: de file assistent, die met radarmeting permanent het tempo aanpast op de voorligger. Zelfs als die stopt. Geen gedoe met snoertjes! De draadloze telefoonlader zorgt onderweg weer voor een volle smartphone-accu. En deze auto heeft ook dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control en DAB ontvangst als standaard uitrusting.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

MG 4 | IJskoud de voordeligste

MG heeft als missie elektrische auto's betaalbaar te maken. Daarom bood het van oorsprong Engelse merk, dat nu in Chinese handen is, al een scherp geprijsde SUV en stationcar aan. Een gewone, middelgrote hatchback ontbrak echter nog. Daarom is het nu tijd voor de MG 4: de voordeligste elektrische middenklasser van Nederland!

Autotest | MG 4 IJskoud de voordeligste

De MG 4 is een middenklasser met elektrische aandrijving. Het onderstel en aandrijving deugen. De ergonomie en verfijning staan niet op het niveau van de concurrentie. De scherpe prijs maakt dit goed.

Plus

  • scherpe prijs (vooral in basis-versie)
  • prima rijeigenschappen
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • matige afleverkwaliteit door fabriek
  • 1-pedaal rijden niet mogelijk
  • verwarming weet temperatuur niet constant te houden

Conclusie

Met de 4 biedt MG de voordeligste elektrische auto in het midden segment aan. De grote vraag is dus: heeft MG bezuinigd om tot de lage prijs te komen of biedt de 4 hetzelfde product aan tegen een scherpere prijs?

Het antwoord luidt: iets er tussenin. MG heeft niet zozeer bezuinigd, maar het is wel duidelijk dat het merk nog steeds bezig is om zichzelf uit te vinden. De ergonomie, bediening en verfijning zijn daarom niet van het niveau van de gevestigde orde. Daarnaast werden beide auto's die voor deze test zijn gebruikt geplaagd door onvolkomenheden die door zowel de fabriek als de dealer hadden moeten worden opgespoord vóór aflevering.

De onvolkomenheden kunnen gelukkig eenvoudig worden opgelost met software-updates en de lage prijs compenseert de overige bezwaren ruimschoots. Bovendien is de MG 4 het eerste model dat gebruik maakt van een nieuw platform met een nieuwe aandrijflijn en daarmee staat het merk wel degelijk op het niveau van de concurrentie. De basis-uitvoering is veruit de slimste keuze en maakt de MG 4 ijskoud de voordeligste!

Deel deze advertentie