Bouwjaar | 29-04-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.615 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 119 kW (162 pk) |
€ 24.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.615 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 119 kW (162 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Poel Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sandtlaan 36 |
Postcode | 2223 GG |
Plaats | Katwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38017843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdpoeloccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 119 kW (162 PK)
Vermogen elektromotor(en): 90 kW (122 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 52 km
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/50 R18
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Accu: 17 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 188 x 169 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.750 kg
Laadvermogen: 446 kg
GVW: 2.196 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,923076923077 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
MG EHS 1.5 PHEV 258pk TGDi LUXERY Automaat VOL OPTIES
Plug-In-Hybrid met Glazen pano / schuifdak / 360'camera / Apple Carplay / Lederen bekleding
ZONDAG OOK GEOPEND ! ( op afspraak )
Stoere en compleet uitgeruste MG EHS Hybrid voorzien van een van een 1.5 krachtige motor !
o.a. Voorzien van:
HOGE INSTAP !! LAGE ORIGINELE KILOMETERSTAND !
AIRCONDITIONING !! ( IJSKOUD !! )
( Climate Control )
Stuurbekrachtiging
Elektrische ramen
NAVIGATIE AF FABRIEK !
Centrale deurvergrendeling met afst.bed.
Airbags
LEDEREN BEKLEDING !
ABS
LAGE KILOMETERSTAND !
Isofix
Mistlampen voor
PANORAMA DAK !
Bluetooth telefoon op het stuur
Cruise Control
STOELVERWARMING !
Elektrische achterklep
Lichtmetalen velgen
PARKEERSENSOREN VOOR EN ACHTER !
Boekjes aanwezig ! 2 sleutels !
360 Camera !
ZONDAG OOK GEOPEND ! ( op afspraak )
COMPLEET UITGERUSTE AUTO !
ALLE MERKEN INRUIL MOGELIJK !!
Indien u langs wilt komen om te komen kijken, graag eerst even bellen om teleurstelling te voorkomen.
U kunt ons bereiken op 06-38017843
De koffie staat klaar !
Graag tot ziens !
Van der Poel Occasions
BELLER IS SNELLER
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG EHS | Welkom in Holland
Welkom in Holland! Of beter gezegd: welkom terug in Holland. Want het Britse merk MG is na jaren van afwezigheid terug met een Chinese eigenaar. MG wil de markt veroveren door elektrische en deels elektrische auto's voordelig aan te bieden. Wat heeft de "EHS" te bieden om Nederland te veroveren?
De MG EHS is een SUV met plug-inhybride aandrijving. De EHS rijdt goed, maar op kleine en minder kleine zaken is duidelijk bezuinigd. Dat komt ook terug in de prijs: de is zeer scherp.
Plus
- scherpe prijs
- ruim
- prima weggedrag
Min
- hoog verbruik op benzinemotor
- kan energie niet automatisch over route verdelen
- diverse ergonomische missers
Conclusie
Zal de MG EHS Nederland veroveren? Op diverse punten heeft MG overduidelijk bezuinigd (geen elektrische verwarming, automatisch verdelen van energie over de rit niet mogelijk). Op andere punten is merkbaar dat MG nog weinig ervaring heeft op de Europese markt (ergonomie, software).
Gelukkig is een deel van de genoemde bezwaren eenvoudig met een software-update te verhelpen. Mechanisch gezien (ruimte, aandrijflijn, wegligging) is er sowieso weinig op de EHS aan te merken. Uiteindelijk maakt de prijs heel veel goed. En als Nederlanders ergens gevoelig voor zijn, dan is het een voordeeltje. Dus: welkom in Holland!