MG EHS 1.5 TGDI Luxury

€ 25.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 76.333 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

MG EHS 1.5 TGDI Luxury


€ 25.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 76.333 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ecar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkovenweg 17
Postcode 2401 LJ
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ecar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 190 kW (258 PK)
Vermogen elektromotor(en): 90 kW (122 PK)
Vermogen brandstofmotor: 119 kW (162 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 52 km

Transmissie
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Wielbasis: 272 cm

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 16 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 2 uur en 57 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 226,5 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 12 maanden

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 14.9 kWh

Laat u niets wijsmaken, deze MG EHS biedt alles wat u van een auto verlangt. De actieradius van deze auto is met 52 kilometer ruim voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. De lithium-ion accu heeft een capaciteit van 3 kWh en is binnen 2 uur opgeladen. Zeer laag in brandstofverbruik, hoog in prestaties: deze hybride auto combineert een verbrandingsmotor en een elektromotor. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Een cockpit, een informatiecentrum... Wat is de cabine eigenlijk niet? Dankzij het digitale dashboard bent u van alles op de hoogte. De vier camera's genereren samen een 360 graden beeld rond de auto, zodat u een volledig overzicht hebt van wat er rondom uw auto gebeurt. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Spraaksturing is onderdeel van de uitrusting van deze auto. Met uw stem kunt u de belangrijkste voertuigfuncties bedienen. Ook connected drive services, ful

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

MG EHS | Welkom in Holland

Welkom in Holland! Of beter gezegd: welkom terug in Holland. Want het Britse merk MG is na jaren van afwezigheid terug met een Chinese eigenaar. MG wil de markt veroveren door elektrische en deels elektrische auto's voordelig aan te bieden. Wat heeft de "EHS" te bieden om Nederland te veroveren?

Autotest | MG EHS Welkom in Holland

De MG EHS is een SUV met plug-inhybride aandrijving. De EHS rijdt goed, maar op kleine en minder kleine zaken is duidelijk bezuinigd. Dat komt ook terug in de prijs: de is zeer scherp.

Plus

  • scherpe prijs
  • ruim
  • prima weggedrag

Min

  • hoog verbruik op benzinemotor
  • kan energie niet automatisch over route verdelen
  • diverse ergonomische missers

Conclusie

Zal de MG EHS Nederland veroveren? Op diverse punten heeft MG overduidelijk bezuinigd (geen elektrische verwarming, automatisch verdelen van energie over de rit niet mogelijk). Op andere punten is merkbaar dat MG nog weinig ervaring heeft op de Europese markt (ergonomie, software).

Gelukkig is een deel van de genoemde bezwaren eenvoudig met een software-update te verhelpen. Mechanisch gezien (ruimte, aandrijflijn, wegligging) is er sowieso weinig op de EHS aan te merken. Uiteindelijk maakt de prijs heel veel goed. En als Nederlanders ergens gevoelig voor zijn, dan is het een voordeeltje. Dus: welkom in Holland!

Deel deze advertentie