Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.238 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.238 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2019 - nov 2021
Referentienummer: 15180314721252
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Koppel: 353 Nm
Aandrijving
Actieradius: 273 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 181 x 164 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.507 kg
Laadvermogen: 459 kg
GVW: 1.966 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 44 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.4 kW, 48 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 60 kW, 242 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 35 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 12:21
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:01
Bruikbare accucapaciteit: 42.27 kWh
Ingeschatte actieradius: 239 km
Ingeschat verbruik: 20.52 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 203 km
Actieradius praktijk winter: 175 km
Verbruik praktijk zomer: 19.8 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 23.72 kWh/100km
3 Fase laadmogelijkheid Door ons gemeten range is : 271 Km.
MG biedt zeven jaar of maximaal 150.000 kilometer volledige fabrieksgarantie. Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen.
Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de MG ZS ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. Dit is een auto uit het bouwjaar 2019, hij heeft 87238 kilometer gelopen. U hoort slechts het lichte gezoem van de elektromotor tijdens het rijden. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Iedereen kan het beamen: een lederen interieur is levend en luxe. Om van comfort nog maar te zwijgen. En dat komt allemaal nog beter tot z'n recht dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Bij de uitrustin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG ZS EV | Dubbel voordeel
SUV's zijn gewild vanwege de ruimte en de stoere uitstraling. De hoge bouw vereist echter een geavanceerd onderstel en dat maakt deze Sports Utility Vehicles kostbaar. Minstens zo gewild zijn elektrische auto's om hun hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. Hier is het de batterij die de prijs opdrijft. MG introduceert nu een SUV die niet alleen voordelig is, maar ook nog eens elektrisch is aangedreven. Is dit dubbel voordeel?
De MG ZS EV is een elektrisch aangedreven SUV die tegen een zeer scherpe prijs wordt aangeboden. Er is niets slecht aan de ZS, maar duurdere auto's doen alles beter.
Plus
- scherpe prijs
- voordelig in gebruik
- ruim en praktisch
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- software voor verbetering vatbaar
- veel rijgeluiden
Conclusie
Na een week rijden luidt de conclusie over de MG ZS EV: niets mis mee, maar duurdere auto's doen alles beter. Met andere woorden: de MG ZS is geen wonder-auto die dezelfde kwaliteit tegen een lagere prijs aanbiedt. In plaats daarvan heeft MG heel slim weten te bezuinigen. Nooit is ingeleverd op kwaliteit of veiligheid, wel is steevast gekozen voor eenvoudigere oplossingen. Die oplossingen zitten in een eenvoudige uitrusting, een minder verfijnd onderstel en een beperkter bereik (263 km in theorie, 220 km in de praktijk).
Gezien de prijs biedt MG een prima product aan voor het geld. Voor de prijs van een doorsnee SUV met verbrandingsmotor biedt MG een exemplaar aan met elektromotor. Dat betekent minder uitstoot en lagere kosten per kilometer. Goedkoop én verantwoord, da's dubbel voordeel!