Bouwjaar | 01-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.879 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.879 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Kollenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bestseweg 42 |
Postcode | 5688 NP |
Plaats | Oirschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 324831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12478007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvankollenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audio en telefonie: Mini Excitement pakket, Apple Carplay, Aansluiting externe audio app, Mini Soundsysteem, Bluetooth, Navigatie Europa met touchscreen, Tuner.
Comfort en Interieur: Sportstoelen, Zwart leder/Stof interieur, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Climate control, Elektrische ramen, Elektronische handrem, Keyelss entry/Go, Make-up spiegels, Multifunctioneel stuurwiel met schakelpaddels, Stoelverwarming, Zelfdimmende binnenspiegel.
Exterieur: Moonwalk Grey Metallic, 17 Inch lichtmetalen wielen Tentacle spoke in black, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Elektrisch inklapbare en verstelbare buitenspiegels, Verwarmde buitenspiegels, warmtewerend glas.
Techniek: Mini driving mode, Cruise control, Startonderbreking, Stuurbekrachtiging, Traction Control, Actief sturen, Bandenspanningscontrolesysteem, volautomatische Climate control.
Veiligheid: ABS, Cruise control met brake functie, Achterruit-airbags , Airbag bestuurder, Airbag bijrijder, Hoofdsteunen achter, Isofix aansluiting, Parkeersensoren voor en achter + camera, Zij-airbags achter, Zij-airbags voor.
Verlichting: Licht pakket, Automatisch inschakelende verlichting, Adaptieve bochtenverlichting, Led dagrijverlichting, Led koplampen, Led Mistlampen.
Overig: Onze prijzen betreffen scherpe meeneemprijzen. Showroomprijs op basis van inruil en garantie ?18.450- Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto neemt gerust contact met ons op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.