Mini Cooper Mini Cabrio 1.5 Chili / AUT / FACELIFT / Navi / Cruise Control / HARMAN KARDON / Elek Pakket / Ecc / Led / Pdc / 17 In

€ 27.850,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-09-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.695 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Mini Cooper Mini Cabrio 1.5 Chili / AUT / FACELIFT / Navi / Cruise Control / HARMAN KARDON / Elek Pakket / Ecc / Led / Pdc / 17 In


€ 27.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-09-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.695 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam EAF Auto's
Contactpersoon Ernad Fazlic
Adres Veurseweg 81
Postcode 2251 AA
Plaats Voorschoten
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33630537 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eafautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 206 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 142 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.695 kg

Interieur
Interieurkleur: Sport Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 999): BOVAG 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Voor nog een betere indruk van de desbetreffende auto verwijs ik u graag naar een filmpje op onze website. WWW.EAFAUTOS.NL

Alle technologie in de MINI Cabrio is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze MINI wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Houdt u van een stijlvolle uitvoering? Dan zal het lederen interieur u zeker bevallen. Deze MINI Cabrio heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. De sportstoelen geven het interieur van deze Mini Cabrio een super strakke en sportieve uitstraling. Een aantrekkelijke optie is het elektrisch bedienbare cabriodak, waarmee u eenvoudig kiest tussen open of gesloten rijden. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, getint glas, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien van een high performance audiosysteem. Bij de uitrusting van dit systeem behoren ondermeer: navigatiesysteem, DAB ontvangst en multifunctioneel sportstuur. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze MINI is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie