Bouwjaar | 19-01-2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.706 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.706 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nico Alblas automobielen B.V. |
Contactpersoon | Mark Fritsma |
Adres | Hoogeveenenweg 9 |
Postcode | 2913 LV |
Plaats | Nieuwerkerk A/d Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8208400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nicoalblas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2016 - 2018
Modelcode: F57
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 382 x 173 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.205 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.695 kg
Interieur
Interieurkleur: Leer chester malt brown
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,6 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Bandenset: All-seasonbanden
Wij kunnen ook uw Leasing of Financiering verzorgen.
Garantie is bij ons tot wel 24 maanden bespreekbaar.
Neem met ons contact op voor een inruil voorstel van uw huidige auto.
Vraag gewoon naar uw mogelijkheden en onze voorwaarden.
Op werkdagen geopend van 9 uur tot 18.00 uur.
Op zaterdag geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur
Nico Alblas Automobielen BV
Hoogeveenenweg 9
2913LV Nieuwerkerk a/d IJssel
Bel ons op: 010-8208400
info@nicoalblas.nl
whattsapp: 06-101.44.101
Hoewel de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens te allen tijde voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.