Bouwjaar | 01-02-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.283 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | - |
€ 14.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.283 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SPRL KISLALI EURO CARS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue François André 2 |
Postcode | 7350 |
Plaats | Hensies |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)65 - 465373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kislalieurocar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
We speak also english - We spreek ook nederlands.
Etat :
En parfait état général. Très propre et soigné.Avec son carnet d',entretien à jour.Avec son Car-pass : la garantie officielle du kilométrage.Euro Cars Premium Service : +320€ (garantie 12 mois chez le concessionnaire " " de votre choix dans toute l',EUROPE)
Equipements importants:
Jantes en alliages d',origines ,17
Sièges en cuir -
Volant multifonction - Climatisation automatique bi-zone - Régulateur/limitateur de vitesse - Capteur de pluie/lumière
Système de navigation - Ordinateur de bord - Radio cd+USB+Bluetooth - Système de téléphonie - PDC: radar de stationnement /AR
Key-less: démarrage sans clefs - Rétroviseurs électriques - Vitres électriques - Vitres teintées athermiques
LED phares de jour - Feux anti-brouillards- Etc...
Livré avec :
Une garanti légale de 12 mois pièces et main d',oeuvre.*Entretien effectué avant la livraison par nos soins dans notre atelier.**Révison compléte en vue de son contrôle technique pour la Belgique ou la France.***Rapport de contrôle technique sur 96 points.Car-pass : la garantie officielle du kilométrage.
------------------------ EURO CARS ----------------
-----------A votre service depuis plus de 20 ans------------
---------------Plus de 120 véhicules de stocks-------------
Service après-vente rapide avec possibilité de véhicule de remplacement.Un atelier mécanique à votre service pour vos entretiens futur.Remise supplémentaire sur vos entretiens, vos révisions et vos pneus pour les véhicules provenant de Euro Cars.Membre Traxio (Federauto) achat en toute confiance.Un financement rapide via notre partenaire.
--------------------www.my-eurocars.be----------------------
*possibilité de garantie jusqu',à 36 mois dans toutes l',Europe, selon les véhicules, voir conditions au garage.
**Suivi de l',entretien périodique selon les normes contructeurs.
***remplacement des pièces nécessaires (pneus,freins,ect...).
Pour plus de renseignement veuillez prendre contact par téléphone ou mails pendant nos horaires d',ouvertures.
Du mardi au vendredi de 9h30 à 12h30 et de 13h30 à 18h - le samedi de 10h à 17h -.
Sur rendez-vous les lundi.
CETTE ANNONCE N',EST PAS CONTRACTUELLE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.