Bouwjaar | 12-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.808 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.808 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jitze Bosgra |
Contactpersoon | Jitze Bosgra |
Adres | Skipmakker 4 |
Postcode | 8401 JG |
Plaats | Gorredyk |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 461873 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jitzebosgra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2010
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: *3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak *Kleine onderhoudsbeurt *APK minimaal 3 maanden geldig *Auto wordt of is gepoetst *Tenaamstelling € 595,-
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Bosgra Garantie: 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. Dit pakket is inclusief een kleine onderhoudsbeurt.
Wat leuk dat u naar onze occasion kijkt! Wij bieden met trots deze sportieve Mini Cooper 1.6 Mayfair aan. Keurig volgens schema onderhouden. De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij een kilometerstand van 69.708km.
De belangrijkste opties zijn:
*Airco
*Volledig bruin lederen sportinterieur
*Stoelverwarming
*Originele audio
*17 inch lichtmetalen velgen
*Volledig onderhouden
Rijdt u binnenkort in deze keurige Mini Cooper?
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een complete fotoreportage op www.jitzebosgra.nl . U doet er verstandig aan om voor vertrek te bellen met 0513-461873 b.g.g. 06-19998121 of de occasion nog beschikbaar is. U bent van harte welkom op de Skipmakker 3 - 4 in Gorredijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.