Bouwjaar | 16-11-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.697 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 4.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-11-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.697 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Alias Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dr. A.F. Philipsweg 19 |
Postcode | 9403 AC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46981618 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aliasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R16
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
De auto wordt afgeleverd met een nieuwe APK en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 110,- per kwartaal.
Met een auto als deze MINI komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze MINI wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Met zijn lederen bekleding is deze auto comfortabel en stijlvol. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. In deze MINI profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Deze MINI is voorzien van een regensensor, zodat de ruitenwissers altijd de juiste snelheid hebben. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
In de MINI heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist. Een tekort aan lucht in de banden is niet alleen riskant, maar ook duur. Het bandenspanningscontrolesysteem behoedt voor onnodige kosten en risico's.
Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
Openingstijden: Maandag t/m zaterdag 09:00 - 17:30uur
Zondag: Mogelijk ( alleen op afspraak )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.