Bouwjaar | 21-05-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.599 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.599 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Falak Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Benedenrijweg 447 |
Postcode | 3077 CJ |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23355955 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.700 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Mini Mini komt uit 2015, werd geleverd van 01-10-2014 tot 31-03-2018 en kostte toen € 25,836.-. Deze geïmporteerde personenauto staat nog niet op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 1499 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 207 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8.1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.80 liter per 100 km en hij weegt 1150 kg. De wegenbelasting bedraagt € 139.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging op afspraak .
Bel ons voor een afspraak, Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is.
Onze auto's zijn compleet gereinigd en gepoetst .
Alle inruil en financiering is mogelijk.
Bij ons is het mogelijk om de auto op uw naam te zetten 7 dagen (ook zondag en Maandag met afspraak ) per week van 09:30 uur t/m 18:30 uur
Ook per Whatsapp bereikbaar.
Getoonde prijzen zijn meeneemprijzen.
Financiering en Leasing behoort ook tot onze mogelijkheden.
Adres:
Benedenrijweg 447
3077CJ
Rotterdam
0681593191
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.