Mini Cooper Mini 1.6 Chili, AUTOMAAT, Panoramadak Super leuke auto

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-12-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.867 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Mini Cooper Mini 1.6 Chili, AUTOMAAT, Panoramadak Super leuke auto


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.867 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bosch AutoCrew Tielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Franciscusweg 24
Postcode 1216 SK
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6232104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tielenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2002 - dec 2006
Modelcode: R50/R53

Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.520 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Bovengenoemde prijs is inclusief een nieuwe APK maar exclusief onderhoud/ afleverpakket. We kunnen deze auto ook afleveren met onderhoud/ afleverpakket/ garantiepakket volgens onderhoudsschema van de fabrikant en 12 maanden BOVAG garantie. De extra kosten rijklaar maken zijn dan zoals hierboven gemeld. De auto meenemen zonder afleverbeurt kan ook, u betaald dan alleen de bovengenoemde prijs.

Wij zijn open van Maandag t/m vrijdag voor verkoop van 09.30 tot 17.00 uur. Zaterdag van 10.30 tot 14.00 uur. Graag even bellen voor u komt, misschien is de auto inmiddels verkocht, dan komt u niet voor niets. 035-6232104 kies 2 voor verkoop.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie