Bouwjaar | 24-04-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.044 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.044 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zaanstreek V.O.F. |
Contactpersoon | Hassan |
Adres | Noordervaldeurstraat 34 |
Postcode | 1508 EL |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14807158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdezaanstreek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.480 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 163 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Motorisch top in orde, rijdt ook prima.
Minpunten:
*versnellingsbak kraakt in de 2e versnelling en hoorbaar in de achteruit!
*Dakhemel laat los!
*Uitlaat licht hoorbaar!
Voor meer informatie kunt u het beste bellen: 0614807158 of 0641328532
Openingstijden: Ma t/m Zat. vanaf 09:00 tot 18:00
Zondagen: Alleen op afspraak open.
*Al onze auto`s zijn NAP (nationale Autopas) goedgekeurd.
*Garantie tegen meerprijs mogelijk, Geldt alleen voor auto's onder de 200.000 km en duurder als 4500,-
*Geen garantie op auto's boven de 200000 km en ouder als 10 jaar!!!
*Inruil is indien gewenst mogelijk tegen handelsprijzen
*APK eventueel bij aflevering of exportdocumentatie.
Wij zijn gespecialiseerd in betaalbare dealer occasions. Al onze occasions zijn gecheckt op de onderhoud en kilometer historie.
Bij alle auto's kunt u kiezen voor een nieuwe APK, de kosten hiervan zijn afhankelijk van een benzine of diesel uitvoering.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging of een proefrit, graag even van te voren bellen omdat we niet altijd aanwezig zijn!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.