Bouwjaar | 20-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.516 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.516 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Geldrops Occasion Centrum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hulst 85h |
Postcode | 5662 TD |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2801752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gocgeldrop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2006 - feb 2010
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
- Zeer mooie originele Nederlandse Cooper
- NAP 152516km
- 2x sleutel op afstandsbediening
- 6 bak versnelling
- Electrische ramen
- 2 kleuren met zwart dak
- Half lederen bekleding
- Sport interieur
- Cruise control
- Telefoon op stuur bediening
- LM velgen met nieuwe banden
- Navi
Betrouwbaar in kwaliteit, een topper in rijprestaties en qua conditie in blakende vorm. Deze MINI staat voor u klaar! De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Zuinig zijn met brandstof, belangrijker dan ooit. Het ingebouwde start-stopsysteem zorgt ervoor dat de motor uit gaat bij stilstand en weer start als u verder wilt. In deze MINI profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, dakspoiler, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. Ook buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
In de MINI heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een langere remweg, meer slijtage, grotere kans op een klapband: te weinig lucht in de banden is een slecht idee. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesysteem automatisch of de druk in de banden nog op peil is.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Geldrops Occasion Centrum, het adres voor betaalbare occasions.
Openingstijden; Maandag tm Vrijdag van 09.00 tot 17.00 Zaterdag van 09.00 tot 14.00
Buiten de openingstijden telefonisch bereikbaar!!
Kijk voor al onze occasions op GOCGELDROP.NL
Kijk voor meer informatie op onze website of bel 040-2801752. Of mail ons op INFO@GOCGELDROP.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.