Bouwjaar | 17-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.099 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 16.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.099 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AXXIAUTO B.V. |
Contactpersoon | Sjaak Melissant / Sebastiaan Touwslager |
Adres | Watertoren 25 |
Postcode | 3247 CL |
Plaats | Dirksland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)187 - 603590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53347959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.axxiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Bosch Best Car Selection
Deze auto is bij ons op locatie ten allen tijde te bezichtigen! Wel is het raadzaam om vooraf even te informeren of de auto nog beschikbaar is. Hoewel aan de informatie op onze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoeringen en beschikbaarheid van onze auto's kunt u contact opnemen met ons op het telefoonnummer: 0187-603590. Kies voor de afdeling verkoop via ons keuzemenu.
Alle auto's die op onze website geadverteerd worden zijn rijklaarprijzen inclusief BOVAG garantie. Deze garantie is 12 maanden ! Er worden géén afleveringskosten of extra kosten voor garantie berekend.
Alle auto's worden geleverd met een geldige APK voor minimaal 1 jaar.
Al onze auto's zijn vooraf gepoetst om een maximale presentatie in onze showroom mogelijk te maken.
Axxiauto wanneer u kiest voor een bedrijf waar de kwaliteit op de eerste plaats staat !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.