Bouwjaar | 24-11-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.784 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
€ 25.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.784 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ACG |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Winkelomseheide 233 bus 3 |
Postcode | 2440 |
Plaats | Geel |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)14 - 547380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Prachtige Mini, Supersportief!
Supersportieve look, maar weinig betalen !
Zeer lage BIV en jaarlijkse rijtaks!
Prachtige exemplaar
01CB CO2 omvang
01DF Emissienorm EU6 rde II
01DZ Extra modificaties rde
0223 Adaptief onderstel
0230 Extra pakket EU-specifiek
0249 Multifunctie v stuurwiel
02HW MINI LM-velg Track Spoke zwart
02PA Wielbout met slot
02TF Steptronic met versnel.bak met dub.kop.
02VB Bandenspanningsweergave
02VC Bandenreparatieset
02XD Stuurwiel leder nappa
0313 Buitenspiegel inklapbaar
0359 Gezichtspakket
0383 Dak en spiegelkappen zwart
03A1 JCW aërodynamicaset
03AG Achteruitrijcamera
03L2 Piano black exterieur
0420 Verduisterde ruiten
0423 Vloermat velours
0428 Gevarendriehoek en verbandspakket
0431 Binnenspiegel, automatisch dimmend
0450 Hoogteverstelling bijrijdersstoel
0470 Isofix-System
0473 Armsteun voor
0493 Opbergpakket
0494 Stoelverwarming bestuurder/passagier
04AA Dakhemel antraciet
04BD Interieuroppervlak Piano Black
04FN John Cooper Works Sportsitze
04NE Blow-By verwarmer
04UR Sfeerverlichting
04VA MINI Driving Modes
0521 Regensensor
0534 Automatische airco
0544 Snelheidsregeling met remfunctie
0548 Kilometersnelheidsmeter
0550 Boordcomputer
0563 Lichtpakket
05A2 LED-koplamp
05AA Mistachterlicht
05DP Parkeerassistent
0654 DAB-ontvangermodule
06AC Intelligente noodoproep
06AD MINI Head-Up Display
06AE Teleservices
06AK Connected Drive Services
06AM Real-Time Traffic Information
06AP Remote Services
06CP Voorbereiding Apple CarPlay
06FP Radio MINI Visual Boost
06NM MINI Connected
06UM MINI navigatiesysteem
06WB Multifunctioneel instrumentendisplay
0785 Knipperlichten wit
07GH Connected Navigation
07KQ John Cooper Works uitvoering
07RS Pakket Comfort
0851 Taal Duits
0879 Boorddocumentatie Duits
08KA Olieverversingsinterval 24 mnd/30.000 km
08R9 Koelmiddel R1234yf
08TF Actieve voetgangersbescherming
E070 Accu 70 Ah
POLS Stoffen bekleding
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.