Mini Mini 1.5 Mini Chili Business | 16'LMV | PANO-DAK | PDC-A | LEDER/STOF | KEYLESS | NAVI | CLIMA |

€ 13.294,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.829 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Mini Mini 1.5 Mini Chili Business | 16'LMV | PANO-DAK | PDC-A | LEDER/STOF | KEYLESS | NAVI | CLIMA |


€ 13.294,-

Algemeen

Bouwjaar 27-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.829 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Harm Boelens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Conradi-Veenlandstraat 8a
Postcode 9104 BN
Plaats Damwoude
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)511 - 424727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfboelens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr 2014 - mrt 2018
Modelcode: F55/F56

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.090 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.595 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Door inruil verkregen, leuke mini !

Word voorzien van een nieuwe APK + vloeistoffencheck.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini Electric | Een groene Mini

Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?

Autotest | Mini Electric Een groene Mini

De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • geslaagde vormgeving
  • degelijk, solide gevoel

Min

  • bombastisch geluid standaard audiosysteem
  • forse prijs
  • kleine actieradius

Conclusie

Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.

En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.

Deel deze advertentie