Bouwjaar | 2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.935 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.935 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spaan auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 8 |
Postcode | 3433 PR |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48339198 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.spaanauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Met een auto als deze MINI komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze MINI wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook een fijne dosis klasse is bijgeleverd, met het lederen interieur. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Het glazen panoramadak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Tot de uitrusting van deze MINI behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Gemakkelijk en veilig is bediening voor het audio-installatiesysteem met knoppen op het stuur. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Deze MINI is voorzien van lederen stuur en boordcomputer.
In de MINI heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze MINI. Banden moeten altijd op de juiste spanning zijn. Daarom is deze MINI voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem.
Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.
Klaar voor aflevering, wij brengen hiervoor geen kosten in rekening.
U bent van harte welkom in onze showroom aan de Ambachtsweg 8, 3433 PR in Nieuwegein. Wij vinden het prettig als u even belt of de auto nog beschikbaar is. Onze prijzen zijn vaste meeneem prijzen. Garantie is in vele gevallen bespreekbaar tegen meerprijs.
Tel 06-48339198
Of Info@spaanauto.nl
WWW.SPAANAUTO.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.