Bouwjaar | 22-09-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.499 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.499 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Moreise Automobielen |
Contactpersoon | E.P. van Haasteren |
Adres | Bovenweg 14 |
Postcode | 1834 CE |
Plaats | Sint Pancras |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51235853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.moreise.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2004 - mrt 2009
Modelcode: R52
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.565 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
CO2-uitstoot: 173 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Fijne goed rijdende Mini Cabriolet voorzien van Lederen bekleding met stoelverwarming
Electrische Kap
17 inch lichtmetalen velgen
Stoelverwarming
Xenon verlichting
Airco
Pepper pakket
Chrome accenten
Zeer compleet
Nieuwe apk keuring
rijklaar
= Bedrijfsinformatie =
Onze showroom is 6 dagen in de week gewoon geopend, wel volgen wij de RIVM richtlijnen.
INFORMEER OOK NAAR DE VOORDELIGE AUTO FINANCIERINGEN!!!
Inruil is altijd bespreekbaar.
Alle auto's zijn voorzien van Nationale Autopas/ Carpas, onze auto's jonger dan 10 jaar en minder dan 200 dkm kunnen worden verkocht met het Autotrust landelijke reparatie verzekering Voor meer info www.autotrust.nl
Al onze occasions zijn voorzien van de gehele onderhouds historie en hebben een gegarandeerde kilometerstand. Inruil behoort tot de mogelijkheden.
Bezoek bij voorkeur na telefonische afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.