Bouwjaar | 10-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.729 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 9.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.729 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Redenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Snellerstraat 1 |
Postcode | 2288 GL |
Plaats | Rijswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 4150444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.redenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2010 - jul 2014
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.530 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Attentie! Op donderdag 9-5 (Hemelvaartsdag) & maandag 20-5 (Tweede Pinksterdag) zijn wij gesloten.
-
Wij doen ons best om al onze advertenties zo zorgvuldig mogelijk te plaatsen, mocht u onverhoopt toch fouten tegenkomen dan kunnen daaraan geen rechten worden ontleend.
Autobedrijf Redenburg b.v. is al ruim 25 jaar het mobiliteitscentrum voor particulieren & bedrijven!
Wij hebben een zeer gevarieerd aanbod in occasions, de voorraad wisselt wekelijks.
De snel wisselende voorraad nodigt u uit om regelmatig een kijkje te nemen bij ons in de showroom. Misschien dat uw droom auto net binnen is gekomen!
Neem vrijblijvend een kijkje op de website voor het actuele aanbod.
! Alle auto's worden afgeleverd met een recente, of nieuwe APK !
! Wij berekenen geen afleveringskosten !
Altijd ruim 150 luxe & bedrijfs auto's op voorraad!
Financial lease is mogelijk!
Evt. inruil mogelijk!
Voor onderhoud & APK: www.autowitte.nl / 070 399 96 48
Openingstijden:
Ma t/m Do 09:00 - 18:00
Vrij 09:00 - 20:00
Za 10:00 - 17:00
Zo GESLOTEN
Tel. 070-4150444
E-mail: rijswijk@redenburg.nl
Website: http://www.redenburg.nl
Snellerstraat 1 , 2288 GL , Rijswijk ZH
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.