Mini ONE Mini 1.6 AIRCO | LMV | APK 04-2025

€ 2.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-11-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 221.333 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Mini ONE Mini 1.6 AIRCO | LMV | APK 04-2025


€ 2.499,-

Algemeen

Bouwjaar 28-11-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 221.333 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bijlsma Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zoom 25
Postcode 9231 DX
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40709839 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bijlsma-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cassette speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2001 - dec 2006
Modelcode: R50/R53

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Met een auto als deze MINI komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2006. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak zijn aan boord.

Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning.

Leuke Mini One 7-uitvoering met leuke details. Instructie onderhoudsboekjes afgestempeld aanwezig. Apk tot 12-4-2025. Auto staat rondom op vier zeer goede all season banden.

Zoals u mag verwachten van deze MINI is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een tekort aan lucht in de banden is niet alleen riskant, maar ook duur. Het bandenspanningscontrolesysteem behoedt voor onnodige kosten en risico's.

Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.

= Bedrijfsinformatie =

Wij werken uitsluitend met correcte bouwjaren en kilometerstanden, NAP-certificaat bij aflevering voor een gegarandeerde kilometerstand!!!!!! Voor meer betrouwbare en goedkope dealeroccasions met uitgebreidere foto-reportage kunt u onze website bezoeken, BIJLSMA-AUTO.NL !!!! Het zou kunnen zijn dat niet alle opties in de accessoire lijst staan, maar aan de hand van de fotoreportage kunt u bijna alle opties terug vinden.
Tegen een geringe meerprijs is in de meeste gevallen een half jaar garantie mogelijk via het occasion garant plan. (vraag naar de voorwaarden). Getoonde prijzen zijn netto-prijzen, wij rekenen dus GEEN AFLEVERINGSKOSTEN EN KOSTEN RIJKLAAR MAKEN. U weet dus gelijk waar u aan toe bent!!!!!
Wij zijn volgens klanttevredenheidsonderzoek uitgeroepen tot het BESTE AUTOBEDRIJF VAN NEDERLAND, zie website.
Kom gerust langs voor een proefrit, de koffie staat altijd voor u klaar!!


Om teleurstellingen te voorkomen graag van tevoren even bellen, we zijn helaas niet altijd aanwezig!!!
Inruil is altijd mogelijk.

Ondanks dat wij advertenties met de grootste zorg samenstellen zijn wij niet aansprakelijk voor druk en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie