Bouwjaar | 03-06-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.247 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.247 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobility Maarheeze |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rondven 53 |
Postcode | 6026 PX |
Plaats | Maarheeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43600655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mobilitymaarheeze.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.630 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Deze prachtige Mini Cabriolet komt uit 2011 en is origineel in Nederland geleverd. Autopas is dan ook aanwezig.
Met een kilometerstand van net 81000 km is het een auto waar u nog heel veel rijplezier aan kan beleven.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Mobility Maarheeze
Auto's met nét dat beetje extra. Dat is wat we doen bij Mobility Maarheeze. Wij vinden namelijk dat een auto meer is dan alleen een vervoersmiddel, het is een passie. Ons autohart gaat dan ook sneller kloppen als we unieke exemplaren vinden. Of dit nu zit in een speciale lak, uitvoering of kilometerstand, we zoeken altijd nét dat beetje extra.
We proberen uiteraard met zorg alle opties van de auto zo goed mogelijk weer te geven, maar fouten maken is menselijk dus dat kan bij ons ook wel eens gebeuren. Daarom kunnen er geen rechten ontleent worden aan de informatie uit deze advertentie. Langskomen? Bel dan even naar 049-5623511. Uitsluitend op afspraak.
Waarom Mobility Maarheeze?
-Auto's met nét dat beetje extra
-Persoonlijk advies van een echte autoliefhebber
-6 maanden garantie mogelijk
-Inruil is mogelijk
Graag tot ziens bij Mobility Maarheeze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.