Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Instyle NAP / APK / SUV
€ 11.750,-
Bouwjaar | 21-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.058 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.058 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53960475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mtrautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 89 kW (121 PK)
Vermogen elektromotor(en): 120 kW (163 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 60 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 225/55 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 168 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.785 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.310 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: Type 1, 1-fase, 2.3 kW, compleet vol in 4 uur
Accu snelladen: ja
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 44 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 143 - € 162 per kwartaal
Mitsubishi Outlander PHEV uit 2013 met een 2.0 benzine hybride motor. Deze origineel Nederlandse auto heeft een logische NAP kilometerstand en APK tot: 28-12-2024.
De auto rijdt, remt en schakelt uitstekend.
Betalen in termijnen? Financieren is mogelijk, stuur gerust een berichtje voor de mogelijkheden.
Inruil is bespreekbaar.
Graag vooraf contact om teleurstelling te voorkomen, niet al onze auto's staan op de locatie in Boxtel!
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.
LET OP! Enkel op afspraak geopend, ook in de avonden of zondag is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar:
06-53960475
Met vriendelijke groet,
MTR Auto's
Staarten 19
5281 PK Boxtel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?