Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Intense AUTOMAAT AFN. HAAK | CARPLAY | KEYLESS
€ 32.880,-
Bouwjaar | 30-09-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.230 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.230 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Aaltink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marie Curiestraat 6 |
Postcode | 7442 DP |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 620320 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoaaltink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze mooi compleet uitgevoerde Mitsubishi Outlander PHEV Intense is afkomstig van de 1e eigenaar welke de auto in 2021 nieuw bij ons heeft aangeschaft en er destijds 23 duizend kilometer mee gereden heeft! Doordat deze auto als Intense uitvoering de fabriek verlaten heeft zit de wagen lekker in de opties! Denk hierbij aan zaken zoals: Apple Carplay / Android auto, Cruise Control, Climate control, Full-LED verlichting, parkeersensoren V+A met Camera, Keyless Entry/Go & Stoelverwarming aan de voorzijde. Ook heeft de 1e eigenaar ervoor gekozen om een afneembare trekhaak te monteren onder deze Outlander. Hierdoor mag de auto een aanhanger, caravan en dergelijke trekken van maar liefst 1.500 kilo!
De getoonde vraagprijs is inclusief ons basis servicepakket bestaande uit tenaamstelling, stofzuigen, wassen, NAP check en een geldige apk keuring. Voor een meerprijs van € 795,- leveren wij uw auto af als GARANT OCCASION inclusief een onderhoudsbeurt conform fabrieks voorschrift, halve tank brandstof, professionele poetsbeurt met interieur reiniging, minimaal 12 maanden geldige APK, 12 maanden Garant Occasion garantie en 12 maanden pech onderweg service door heel Europa. Kortom..... verzekerde kwaliteit.... Vanzelfsprekend is inruil ook mogelijk. Voor meer informatie kijk op https://www.autoaaltink.nl of neem contact met ons op via telefoonnummer: 0548 620 320 Deze publicatie is met zorg samengesteld, er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de genoemde gegevens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?