Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.595 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 22.925,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.595 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autobedrijven Occasion Centrum Moordrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westbaan 110 |
Postcode | 2841 MC |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 7384400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2018 - dec 2022
Technische informatie
Koppel: 254 Nm
Aandrijving
Actieradius: 200 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 123 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 176 x 185 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.594 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 2.250 kg
Accu
Accu: 40 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 6.6 kW, 35 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 165 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 38 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:06
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:49
Bruikbare accucapaciteit: 38 kWh
Ingeschatte actieradius: 200 km
Ingeschat verbruik: 22.09 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 148 km
Actieradius praktijk winter: 128 km
Verbruik praktijk zomer: 21.74 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.05 kWh/100km
De rijbeleving is intuïtief. Het rijplezier is intens. Maak kennis met deze Nissan e-NV200 Evalia en laat u verrassen door zijn unieke karakter. Gas geven is er met de elektromotor niet meer bij. Stil snelheid maken wel! Ervaar de weldadige warmte van de inschakelbare stoelverwarming. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 15 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. Zoals u weet, liggen de autosleutels altijd onderin de boodschappentas die u sjouwt. Geen probleem bij deze Nissan e-NV200 Evalia. De token in uw jaszak wordt van dichtbij gesignaleerd door de keyless entry en alle sloten gaan automatisch open. Met full map navigatiesysteem en DAB ontvangst is deze auto helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Nissan e-NV200 Evalia samen. Mocht zich een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan NV200 | Ideaal of idealist?
Nissan is een pionier op het gebied van elektrische auto's. Terwijl vele merken experimenteren met aandoenlijk kleine of juist onbetaalbare grote elektrische auto's, bood Nissan als eerste een elektrische auto aan voor het grote publiek. Nu zet Nissan een nieuwe stap op het gebied van elektrisch rijden met de NV. Dit busje, pardon, deze gezinsauto, nee... wat is de NV eigenlijk?
Achteraf gezien had Nissan de NV veel eerder van een elktromotor moeten voorzien! Juist busjes blijven in de regio en hebben de ruimte voor accu's. De logsiche keuze voor slimme ondernemers.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen i.c.m. elektromotor
- ruim, praktisch en robuust
- zeer voordelig in aanschaf en gebruik
Min
- linker buitenspiegel onvoldoende verstelbaar
- matig stuurgevoel i.c.m. dieselmotor
- niet zo verfijnd als een personenauto of MPV
Conclusie
Eerst introduceerde Nissan de eerste serieuze elektrische auto voor het grote publiek. Nu zet Nissen een volgende belangrijke stap met een elektrische bedrijfsauto c.q. gezinsauto. In beide gevallen geldt dat de NV200 beter rijdt dan conventionele auto's en dat de (directe) uitstoot nul is.
Echter, als gezinsauto is de beperkte actieradius nog steeds bezwaarlijk. En terwijl kleine elektrische autootjes vaak worden ingezet als tweede auto waarbij het bereik van ondergeschikt belang is, is de e-NV200 bepaald geen boodschappenautootje. Als extreem ruime en milieuvriendelijke gezinsauto zal de e-NV200 Evalia daarom alleen een enkele idealist bereiken.
Bij een bedrijfsauto zijn de kosten allesbepalend en dan is de e-NV200 dé ideale oplossing. Dankzij de vele subsidies, is de e-NV200 voordelig in aanschaf, en dankzij de lage energieprijs zijn de kilometerkosten significant lager dan die van een benzine- of dieselauto. Zolang de e-NV200 regionaal wordt ingezet en/of de af te leggen afstand van tevoren bekend is, hoeft de beperkte actieradius geen bezwaar te zijn. Als bonus is de e-NV200 veel minder schadelijk voor het milieu en dat doet ook nog eens wonderen voor het imago van de berijder.