Bouwjaar | 13-03-2014 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.140 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 403 kW (549 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2014 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.140 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 403 kW (549 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoBrockhoff Noord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Netwerkweg 51 |
Postcode | 1033 MV |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 6332111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobrockhoff.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2021
Technische informatie
Koppel: 612 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 74 liter
Acceleratie (0-100): 2,7 s
Topsnelheid: 315 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 190 x 137 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 2.200 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 275 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket BASIS (inbegrepen):
*Geschikt voor alle auto's
Afleverpakket is incl. technische inspectie, vloeistoffen controle, op het moment van de verkoop geldige APK, professionele poetsbeurt en wettelijke garantie. Auto kan aan onderhoud toe zijn.
- Afleverpakket BASIS PLUS (€ 295 meerprijs): Afleverpakket is incl. technische inspectie, vloeistoffen controle, budget beurt nieuwe APK, professionele poetsbeurt en wettelijke garantie.
De informatie van deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Maar desondanks adviseren wij u altijd om ons als dealer te raadplegen, voor de juistheid van opties en prijs. Aan deze advertentie kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.
Voor meer informatie omtrent deze auto kunt u ons telefonisch bereiken op 020-6332111 en vraag naar Steven of Mark. U kunt ons uw vraag ook via de email stellen via info@autobrockhoff.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan GT-R | Niet presenteren, maar presteren
Een achtbaan geeft de sensatie van autoracen zonder ook maar een meter te hoeven sturen. Er zijn sportwagens die met gepeperde prijskaartjes en imposante specificaties veel indruk maken, maar in feite geen topprestaties leveren. En dan is er de Nissan GT-R, waarbij het niet gaat om presenteren maar om presteren. Voor modeljaar 2017 presteert de GT-R nóg beter...
Voor modeljaar 2017 heeft Nissan de GT-R nog sneller gemaakt. Tegelijkertijd leent deze supersportwagen zich nu beter als reisauto. Alsvanouds kan iedereen hard rijden met de GT-R dankzij elektronica.
Plus
- relatief goedkoop
- absurd snel
- leent zich ook als comfortabele reisauto
Min
- geen head-up display
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
Conclusie
Voor modeljaar 2017 heeft Nissan de sterkste punten van de GT-R nog verder versterkt. Het resultaat is dat het verschil met de concurrentie nog groter is geworden, en dat is inclusief compleet nieuwe auto's van recentere datum.
Dankzij nog meer vermogen en een nog betere stroomlijn is de GT-R niet alleen sneller geworden, maar is de auto nu ook stabieler op hoge snelheid. Tegelijkertijd werd de GT-R comfortabeler, zodat de naam Gran Turismo Racing Technology meer wordt waargemaakt. Nog meer dan voorheen draait het bij de GT-R niet om de presentatie naar de buitenwereld maar om pure prestaties voor de bestuurder.