Bouwjaar | 01-03-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Starchiefs Classic Cars BV |
Contactpersoon | Dirk den Hertog |
Adres | Houtstraat 9 |
Postcode | 4231 DS |
Plaats | Meerkerk |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53781381 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.starchiefsclassiccars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nissan GTR R35 Track edition 12.800KM!!! 2016
The Nissan a rare track edition with a very low milage, I own the car from 2019 and bought it at 8000KM. Full maintenance history from the Nissan dealer. The track edition is just below the Nismo, same futures but the standard engine. Original Nismo wheels and original painted in white pearl. Every thing works perfect en it�s a pleasure to drive this Ferrari killer.
Extremely original car without any tunning etc. No damage or scats on the paint. I drive it two times a year and that�s not enough to enjoy is like it should. E
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan GT-R | Niet presenteren, maar presteren
Een achtbaan geeft de sensatie van autoracen zonder ook maar een meter te hoeven sturen. Er zijn sportwagens die met gepeperde prijskaartjes en imposante specificaties veel indruk maken, maar in feite geen topprestaties leveren. En dan is er de Nissan GT-R, waarbij het niet gaat om presenteren maar om presteren. Voor modeljaar 2017 presteert de GT-R nóg beter...
Voor modeljaar 2017 heeft Nissan de GT-R nog sneller gemaakt. Tegelijkertijd leent deze supersportwagen zich nu beter als reisauto. Alsvanouds kan iedereen hard rijden met de GT-R dankzij elektronica.
Plus
- relatief goedkoop
- absurd snel
- leent zich ook als comfortabele reisauto
Min
- geen head-up display
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
Conclusie
Voor modeljaar 2017 heeft Nissan de sterkste punten van de GT-R nog verder versterkt. Het resultaat is dat het verschil met de concurrentie nog groter is geworden, en dat is inclusief compleet nieuwe auto's van recentere datum.
Dankzij nog meer vermogen en een nog betere stroomlijn is de GT-R niet alleen sneller geworden, maar is de auto nu ook stabieler op hoge snelheid. Tegelijkertijd werd de GT-R comfortabeler, zodat de naam Gran Turismo Racing Technology meer wordt waargemaakt. Nog meer dan voorheen draait het bij de GT-R niet om de presentatie naar de buitenwereld maar om pure prestaties voor de bestuurder.