Bouwjaar | 20-05-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.213 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.213 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miroux Motors SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 9 |
Postcode | 7520 |
Plaats | Ramegnies-Chin |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroux.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Apple Carplay et Android Auto Avertisseur de ceintures de sécurité Bluetooth Caméra de recul Capteur de température extérieure Combiné d'instrumentation avec écran couleur TFT 7'' Commande de reconnaissance vocale au volant Commande radio au volant Connexion USB DAB+ Ecran tactile 8'' couleur Emergency & Breakdown Call Haut-parleurs (6) Intelligent Lane Intervention Intelligent Nissan Around View Monitor Radars de stationnement arrière Régulateur / Limiteur de vitesse Syst. navi+infodivertissement New NissanConnect Système de contrôle de la pression des pneus(TPMS) Système de navigation TomTom Premium traffic Système de reconnaissance des panneaux signalisat. Telematics USB arrière WIFI et Reconnaissance Vocale Banquette AR rabattable 60/40 Accoudoir à l'avant Accoudoirs de portes AV et tableau de bord similicuir Grey Appuis-tête arrière (3) Ceintures à 3-points à enrouleur AR Ceintures à 3-points à enrouleur AV Climatisation automatique Clé intelligente Commande à distance du verrouillage central Direction assistée Eclairage d'ambiance Eclairage de la console et du levier de vitesse Eclairage du coffre Frein à main électrique Miroir de courtoisie côté conducteur et passager Palettes au volant Pare-brise chauffant Porte-gobelets AV (2) Rangement contre-portes AV/AR+porte-bouteilles Rangement à l'arrière du siège du conducteur Repose-genou en simili cuir gris Rétroviseur intérieur de sécurité jour/nuit Rétroviseurs dégivrants Rétroviseurs extérieurs à réglage électrique Rétroviseurs rabattables électriquement Seuils de porte rétroéclairés Siège conducteur réglable en hauteur Siège conducteur réglable électriquement Siège passager réglable électriquement Sièges AV chauffants Sièges avant sport avec appuie-tête intégré Verrouillage central Vitres latérales arrière et lunette arrière surteintées Vitres électriques AR Vitres électriques AV + commande impulsion conduc. Volant et pommeau en cuir Volant réglable en hauteur et en profondeur Antenne aileron de requin Boucliers teinte carrosserie avec baguettes noires Coques de rétroviseurs extérieurs en couleur Enigma Black Peinture bi-ton Peinture métallisée Poignées de portes en teinte carrosserie Poignées de portes intérieures chromées Spoiler arrière JAV Akari 19'' + 225/45 ABS (antiblocage des freins) Airbag conducteur Airbag passager Airbags latéraux Airbags rideaux Assistance au freinage Capteur de pluie Ceintures avant r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Juke | Haat of liefde?
Wat is de beste manier om een succesvolle auto te maken? Is dat door een product aan te bieden dat geen uitgesproken karakter heeft, zodat het misschien minder aanspreekt maar zeker niemand tegenstaat? Of het is juist door te kiezen voor een sterk karakter met als gevolg dat het haat of liefde wordt? Nissan kiest met de Juke overduidelijk voor die laatste optie. De vraag is daarom: wat wordt het voor de proefrit? Haat of liefde?
De 2e generatie van de Nissan Juke onderscheidt zich met eigenzinnige vormgeving. Tegelijkertijd is de Juke ruim, comfortabel en doordacht. De 1.0 liter motor moet hard werken, maar is zuinig.
Plus
- prima rijeigenschappen
- beschaafd verbruik
- onderscheidend uiterlijk
Min
- matige klank BOSE audiosysteem
- klimaatcontrole-systeem leidt eigen leven
- weinig souplesse na koude start
Conclusie
Is het haat of liefde na de proefrit met de tweede generatie van de Nissan Juke? Dat is grotendeels persoonlijk. Of de Juke mooi of lelijk is moet iedereen zelf bepalen.
Wel is het mogelijk een rationeel oordeel te geven over de ergonomie en de rijeigenschappen. En die deugen! Juist omdat de nieuwe Juke minder extravagant is, is de ruimte sterk verbeterd en is de bediening vereenvoudigd. Daarnaast gaat de Juke met zijn tijd mee en dat komt tot uiting in het moderne infotainment-systeem en de vele actieve veiligheidsvoorzieningen (ongelukken voorkomen). De motor is licht en vraagt daarom enige gewenning, maar levert uiteindelijk verdienstelijke prestaties bij een beschaafd verbruik. Het weggedrag is een geslaagde mix van levendigheid en veiligheid.
Dus luidt de conclusie: liefde, maar vanwege het sterkere karakter was de liefde voor de vorige Juke groter. Daar staat tegenover dat deze nieuwe generatie een verstandigere aankoop is dankzij de extra functionaliteit, het lagere verbruik en de hogere mate van comfort.