Bouwjaar | 28-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.477 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.477 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baaten Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westwijk 21a |
Postcode | 5406 XS |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 393105 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baatenautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2015 - dec 2017
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 46 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 177 x 157 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.242 kg
Laadvermogen: 518 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 671 kg)
Interieur
Bekleding: Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Gave Nissan Juke Nismo RS uit 2015 in het Platinum Silver met slechts 134.477 km op de teller.
Bij binnenkomst hebben wij de remklauwen opnieuw rood geverfd en de remschijven/blokken voor vervangen. Nu is de auto rijklaar.
De onderhoudshistorie is compleet en ingevuld in het serviceboekje. Op 21-12-2023 heeft er nog een grote beurt plaatsgevonden bij 129.708 km.
Slechts 2 eigenaren heeft de Nissan Juke gekend en de 2e heeft de auto vanaf 2018 in zijn bezit gehad.
De Nismo RS sprint in 7.0 seconden naar de 100 km/u en dankzij het lage gewicht is het verbruik van 7,3 liter per 100 km aardig zuinig.
Neem gerust een kijkje bij onze andere advertenties of op de website voor onze actuele voorraad.
Uiteraard ben je van harte welkom voor een bezichtiging/proefrit op afspraak.
Inruil is beperkt mogelijk in overleg.
Mochten er vragen zijn vernemen we het graag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Juke | Haat of liefde?
Wat is de beste manier om een succesvolle auto te maken? Is dat door een product aan te bieden dat geen uitgesproken karakter heeft, zodat het misschien minder aanspreekt maar zeker niemand tegenstaat? Of het is juist door te kiezen voor een sterk karakter met als gevolg dat het haat of liefde wordt? Nissan kiest met de Juke overduidelijk voor die laatste optie. De vraag is daarom: wat wordt het voor de proefrit? Haat of liefde?
De 2e generatie van de Nissan Juke onderscheidt zich met eigenzinnige vormgeving. Tegelijkertijd is de Juke ruim, comfortabel en doordacht. De 1.0 liter motor moet hard werken, maar is zuinig.
Plus
- prima rijeigenschappen
- beschaafd verbruik
- onderscheidend uiterlijk
Min
- matige klank BOSE audiosysteem
- klimaatcontrole-systeem leidt eigen leven
- weinig souplesse na koude start
Conclusie
Is het haat of liefde na de proefrit met de tweede generatie van de Nissan Juke? Dat is grotendeels persoonlijk. Of de Juke mooi of lelijk is moet iedereen zelf bepalen.
Wel is het mogelijk een rationeel oordeel te geven over de ergonomie en de rijeigenschappen. En die deugen! Juist omdat de nieuwe Juke minder extravagant is, is de ruimte sterk verbeterd en is de bediening vereenvoudigd. Daarnaast gaat de Juke met zijn tijd mee en dat komt tot uiting in het moderne infotainment-systeem en de vele actieve veiligheidsvoorzieningen (ongelukken voorkomen). De motor is licht en vraagt daarom enige gewenning, maar levert uiteindelijk verdienstelijke prestaties bij een beschaafd verbruik. Het weggedrag is een geslaagde mix van levendigheid en veiligheid.
Dus luidt de conclusie: liefde, maar vanwege het sterkere karakter was de liefde voor de vorige Juke groter. Daar staat tegenover dat deze nieuwe generatie een verstandigere aankoop is dankzij de extra functionaliteit, het lagere verbruik en de hogere mate van comfort.