Bouwjaar | 08-02-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.150 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.150 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miroux Motors SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 9 |
Postcode | 7520 |
Plaats | Ramegnies-Chin |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroux.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Antenne Audio CD USB AUX 6HP+com. Blind Spot Warning Bluetooth Caméra avec vue AR Combiné d'instrumentation avec écran TFT 7'' DAB+ Intelligent Around View Monitor Intelligent Cruise Control+limiteur de vitesse Intelligent Trace Control+Ride Control Limiteur de vitesse Nissan Connect EV 8''+GPS+caméra de recul+Ap.Carpl Radars de stationnement avant et arrière Radio CD 6HP USB + com. au volant TPMS Système de contrôle pression pneus Traffic Sign Recognition Banquette AR rabattable complètement 60/40 Accoudoir pour conducteur Air conditionné automatique Appuie-tête à l'arrière (3) Appuis-tête actifs à l'avant Direction assistée automatique E-Pedal Pare-soleil avec miroir éclairé Poches de rangement au dos sièges AV Points d'ancrage 'Isofix' pour siège-enfant à l'AR Porte-gobelets AV (2) Rétroviseur intérieur électrochromatique Rétroviseurs avec rappel de clignotant intégré Rétroviseurs chauffants Rétroviseurs couleur carrosserie Rétroviseurs extérieurs rabattables électriquement Rétroviseurs à commande électrique Sellerie ECO-tissu light Sellerie ECO-tissu noir Siège conducteur réglable en hauteur Sièges AV chauffants Verrouillage central Vitres arrières surteintées Vitres électriques arrière Vitres électriques avant Volant chauffant Volant gainé de cuir Volant réglable en hauteur JAV 17''+215/50 Montant B noir brillant Poignées de portes chromées ABS (antiblocage des freins) Airbag conducteur Airbag passager Airbags latéraux Airbags rideaux Allumage automatique des feux Ceintures de sécurité 3 points AV/AR EBD Eclairage de la prise de recharge ESC/ESP (Contrôle de stabilité électronique) Essuie-glace avant avec capteur de pluie Feux AR LED Feux de jour LED Fonction Follow me Home High-Beam Assist I-key ouverture et démarrage sans clef Intelligent Emergency Braking+Pedestrian recogn. Isofix Kit de réparation des pneus NBAS (Amplificateur de freinage d'urgence) Phares antibrouillard à l'avant Système antidémarrage Lane Departure Warning
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.