Nissan Leaf 62 kWh 3.Zero Limited Edition Navigatie / Cruise Control Adaptief / 360 Camera / Leder / Stoelverwarming / Parkeersensoren / Stuurverwarming

€ 19.700,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.193 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Nissan Leaf 62 kWh 3.Zero Limited Edition Navigatie / Cruise Control Adaptief / 360 Camera / Leder / Stoelverwarming / Parkeersensoren / Stuurverwarming


€ 19.700,-

Algemeen

Bouwjaar 14-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.193 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Harderwijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderbreedte 6
Postcode 3845 MC
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 439080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022

Technische informatie
Koppel: 340 Nm

Aandrijving
Actieradius: 385 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 449 x 179 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.656 kg
Laadvermogen: 484 kg
GVW: 2.140 kg

Accu
Accu: 62 kWh
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 100 kW

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Duurzaam en dynamisch, de Nissan LEAF verenigt deze twee uitersten in zich. Dit is een auto uit 2019, er staat 95193 kilometer op de teller. Nooit meer naar de pomp! De elektromotor opladen en rijden maar! De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Deze Nissan LEAF is niet zuinig met comfort. Wat dacht u van een verwarmde achterbank? U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. Natuurlijk is het systeem ook voorzien van: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst en multifunctioneel sportstuur. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Nissan zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook is de auto voorzien van parkeersensoren voor en achter. Sleutelloos instappen en wegrijden! De keyless start herkent de elektronische sleutel in uw bezit en start de motor met een druk op de knop.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorligger

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie