Nissan Leaf Acenta 30 kWh Comfort-Pack INCL-BTW NAVI-FULLMAP | MICROFIBRE | FULL-LED | DAB | CAMERA | ECC | CRUISE | VIRTUAL-COCKPIT | 16ALU

€ 8.945,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-11-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 95.065 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Nissan Leaf Acenta 30 kWh Comfort-Pack INCL-BTW NAVI-FULLMAP | MICROFIBRE | FULL-LED | DAB | CAMERA | ECC | CRUISE | VIRTUAL-COCKPIT | 16ALU


€ 8.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-11-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 95.065 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2015 - mrt 2018
Referentienummer: 04150109070778

Aandrijving
Actieradius: 199 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.425 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.970 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 24 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, 31 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 40 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 256 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 22 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 22.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 131 km
Ingeschat verbruik: 20.21 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 139 km
Actieradius praktijk winter: 115 km
Verbruik praktijk zomer: 20.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.18 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 150 kWh/100km

Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen.

U voelt de onbeperkte kracht van elektrische aandrijving, elke keer als u op weg gaat met deze Nissan LEAF. De fluisterstille elektromotor zorgt voor pittige rijprestaties zonder uitstoot. Maar wel met fiscaal voordeel! In de winter wordt het echt genieten met de stoelverwarming. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-verlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten en elektrisch bediende ramen ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De indeling van het digitale dashboard is zo ingericht dat u met één blik precies weet wat u weten wilt. Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Andere zender, andere muziek, meer volume? Met de audiobediening op het stuur is h

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie