Nissan Leaf Acenta 40 kWh / 1E EIGENAAR / ¤ 2000 SUBSIDIE MOGELIJK / NAVIGATIE / CAMERA / NL- AUTO / LMV / PDC / NL-AUTO / ECC

€ 14.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.307 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf Acenta 40 kWh / 1E EIGENAAR / ¤ 2000 SUBSIDIE MOGELIJK / NAVIGATIE / CAMERA / NL- AUTO / LMV / PDC / NL-AUTO / ECC


€ 14.900,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.307 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bot Auto's
Contactpersoon J. Bot
Adres Stationsweg 206
Postcode 3364 AP
Plaats Sliedrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 413058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.botautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 378 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 40 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 66 km actieradius per uur
Accu snelladen: CHAdeMO, 288 km actieradius per uur

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10,582010582011 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Van 1e eigenaar afkomstige Nissan Leaf.

Origineel Nederlands geleverd en deze auto is ook wegenbelasting vrij.

Laatste beurt is uitgevoerd op 82.947 km (zie foto).

Boekjes, beide sleutels en de Nationale Auto Pas zijn aanwezig.

Subsidie mogelijk van € 2000,-.
Zie bijgaande link voor meer informatie wat betreft de subsidie regeling:
https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-gebruikte

Verder voorzien van mooie opties zoals o.a.:

Achteruitrijcamera
Audio installatie
Autom. Airconditioning/ECC
Bluetooth telefoonvoorbereiding
Centr. vergrendel. afst.
Cruisecontrol
Elektr. ramen voor + achter
Lichtmetalen velgen
Navigatie
Stuurbekrachtiging

Bel gerust voor meer informatie. Tot ziens bij bot auto`s. WIJ ADVERTEREN MET CORRECTE BOUWJAREN EN KILOMETERSTANDEN. AL ONZE AUTO`S ZIJN VOORZIEN VAN EEN NATIONALE AUTO PAS.`S AVONDS GEOPEND OP AFSPRAAK. TEL: 0184

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie