Bouwjaar | 08-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.657 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 2.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.657 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mutlu Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg en Bos 113 |
Postcode | 2661 DM |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2800230 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mutluautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.281 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Een zakenauto waar u mee aan kan komen. Representatief en goed voor eindeloos veel kilometers. De aandrijving van deze Nissan komt voor rekening van een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook in hoogte verstelbare voorstoelen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. De cruise control zorgt voor een mooie, gelijkmatige snelheid die u zelf instelt. Dat is relaxt! Ook is de Nissan uitgerust met: automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Nissan Primera heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
Mutlu Auto's is sinds 2004 uw service partner.Onze occasions worden inclusief een nieuwe APK afgeleverd.Tevens kunnen wij een onderhoudsbeurt,een garantiepakket,
tenaamstelling en complete reconditionering verzorgen voor slechts va €495,- (vraag naar de voorwaarden)
U kunt uw huidige auto bij ons inruilen.Tot Ziens
!! ADRES !!
Mutlu Auto's
Weg en Bos 113
2661 DM Bergschenhoek
010 2800230
info@mutluautos.nl
www.mutluautos.nl
Sinds 2004 een vertrouwd adres voor uw in-verkoop en reparaties/onderhoud
Openingstijden:
Ma t/m Vr. van 09.00-18.00
Zaterdag 09.30-16.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Primera | Zijn tijd vooruit
Nissan laat er geen twijfel over bestaan. De nieuwe Nissan Primera moet een wonder van techniek zijn dat de concurrentie ver achter zich laat. Bovendien heeft Nissan een fout uit het verleden definitief rechtgezet: de nieuwe Primera heeft een gewaagde vormgeving, waardoor de auto zich nu ook op het uiterlijk nadrukkelijk onderscheidt van de concurrentie. Is dat een belofte of een droom?
De Nissan Primera is zijn tijd vooruit. Misschien wel te ver, want de bediening en vormgeving vragen veel gewenning. Daar staan prima rijeigenschappen en veel veiligheid tegenover.
Plus
- zeer vernieuwende vormgeving
- handige techniek
- veel ruimte achterin
Min
- moeilijk te overzien bij parkeren
- hoofdsteunen te nadrukkelijk tegen het hoofd
- display onleesbaar bij felle zon
Conclusie
Nissan blaast hoog van de toren en stelt dat de nieuwe Primera een nieuwe vorm van intelligentie is. Een proefrit leert dat dat overdreven is, maar de Primera is zijn tijd wel degelijk vooruit. Zowel op het gebied van ergonomie als op het gebied van veiligheid weet de Primera echt te vernieuwen. Dat zorgt voor meer gemak en meer veiligheid. Alleen op het gebied van aandrijving en onderstel is de Primera slechts gemiddeld goed.