Bouwjaar | 31-03-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.654 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 1.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.654 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopoint Almere |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Huchtstraat 3 |
Postcode | 1327 EA |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 4100001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopointalmere.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2002 - 2008
Technische informatie
Koppel: 163 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 62 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Lengte: 468 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.318 kg
Laadvermogen: 562 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Nissan Primera Estate uit 2004, met zijn kilometerstand van 195654. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Verder is de Nissan uitgerust met: in hoogte verstelbare voorstoelen, actieve hoofdsteunen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze Nissan helemaal compleet.
Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Financieren en inruil is mogelijk.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: 10:00 - 17:00
Wij bieden buiten onze reguliere openingstijden de mogelijkheid een auto te bezichtigen, enkel na telefonische afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Primera | Zijn tijd vooruit
Nissan laat er geen twijfel over bestaan. De nieuwe Nissan Primera moet een wonder van techniek zijn dat de concurrentie ver achter zich laat. Bovendien heeft Nissan een fout uit het verleden definitief rechtgezet: de nieuwe Primera heeft een gewaagde vormgeving, waardoor de auto zich nu ook op het uiterlijk nadrukkelijk onderscheidt van de concurrentie. Is dat een belofte of een droom?
De Nissan Primera is zijn tijd vooruit. Misschien wel te ver, want de bediening en vormgeving vragen veel gewenning. Daar staan prima rijeigenschappen en veel veiligheid tegenover.
Plus
- zeer vernieuwende vormgeving
- handige techniek
- veel ruimte achterin
Min
- moeilijk te overzien bij parkeren
- hoofdsteunen te nadrukkelijk tegen het hoofd
- display onleesbaar bij felle zon
Conclusie
Nissan blaast hoog van de toren en stelt dat de nieuwe Primera een nieuwe vorm van intelligentie is. Een proefrit leert dat dat overdreven is, maar de Primera is zijn tijd wel degelijk vooruit. Zowel op het gebied van ergonomie als op het gebied van veiligheid weet de Primera echt te vernieuwen. Dat zorgt voor meer gemak en meer veiligheid. Alleen op het gebied van aandrijving en onderstel is de Primera slechts gemiddeld goed.