Bouwjaar | 01-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.112 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 750,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.112 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WeSelect |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noorddammerweg 45A12 |
Postcode | 1424 NW |
Plaats | De Kwakel |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0606699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.weselectautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Ledig gewicht: 1.268 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Let op wij zijn verhuisd naar : Noorddammerweg 45 A12, 1424 NW De Kwakel
Welkom bij WeSelect Automotive Amstelveen.
Fijn dat u onze advertentie hebt bekeken.
Ontdek uw toekomstige auto bij We Select Automotive
Bij ons vindt u niet alleen een auto, maar een partner die met u meedenkt. Elke auto in ons aanbod is zorgvuldig geselecteerd en staat garant voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij bieden u onder andere:
· Financiering op maat: Droomauto gevonden, maar financiering nodig? Wij helpen u graag met passende financieringsmogelijkheden.
· Aanvullende garantie: Rij met vertrouwen. Vraag naar onze garantieopties voor extra zekerheid.
· Inruil van uw huidige voertuig: Bent u toe aan iets nieuws? Wij maken de overstap makkelijk met aantrekkelijke inruilopties.
· Persoonlijke service: Maak een afspraak voor een bezichtiging of proefrit wanneer het u uitkomt. Bel of app ons - wij staan voor u klaar.
· Partneraanbod: Staat uw ideale auto momenteel niet in onze collectie? Geen zorgen, wij hebben een uitgebreid netwerk van partners waaruit we de perfecte auto voor u kunnen sourcen.
We Select Automotive is meer dan een autobedrijf. Wij zijn uw startpunt als het gaat om het aanschaffen van uw nieuwe auto. Neem vandaag nog contact met ons op en zet de eerste stap naar de auto die bij u past.
Openingstijden :
Maandag t/m Zaterdag van 09:00 tot 18:00
Afspraken buiten de openingstijden mogelijk in overleg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Primera | Zijn tijd vooruit
Nissan laat er geen twijfel over bestaan. De nieuwe Nissan Primera moet een wonder van techniek zijn dat de concurrentie ver achter zich laat. Bovendien heeft Nissan een fout uit het verleden definitief rechtgezet: de nieuwe Primera heeft een gewaagde vormgeving, waardoor de auto zich nu ook op het uiterlijk nadrukkelijk onderscheidt van de concurrentie. Is dat een belofte of een droom?
De Nissan Primera is zijn tijd vooruit. Misschien wel te ver, want de bediening en vormgeving vragen veel gewenning. Daar staan prima rijeigenschappen en veel veiligheid tegenover.
Plus
- zeer vernieuwende vormgeving
- handige techniek
- veel ruimte achterin
Min
- moeilijk te overzien bij parkeren
- hoofdsteunen te nadrukkelijk tegen het hoofd
- display onleesbaar bij felle zon
Conclusie
Nissan blaast hoog van de toren en stelt dat de nieuwe Primera een nieuwe vorm van intelligentie is. Een proefrit leert dat dat overdreven is, maar de Primera is zijn tijd wel degelijk vooruit. Zowel op het gebied van ergonomie als op het gebied van veiligheid weet de Primera echt te vernieuwen. Dat zorgt voor meer gemak en meer veiligheid. Alleen op het gebied van aandrijving en onderstel is de Primera slechts gemiddeld goed.