Bouwjaar | 17-09-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.414 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-09-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.414 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage van der Veen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Opslach 1 |
Postcode | 8448 GV |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 620629 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | vakgaragevanderveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Nissan Qashqai van het bouwjaar 2015 heeft 99414 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en metallic lak.
Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. U bent in deze Nissan ook voorzien van cruise control, keyless entry, automatisch dimmende spiegels en lederen stuur en versnellingspook.
In de Nissan Qashqai heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem.
Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Nissan, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
Geïnteresseerd in een aangeboden occasion van Vakgarage van der Veen? Voor vragen, of het maken van een afspraak kunt u ons bellen op 0513-620629 of e-mailen: info@vakgaragevanderveen.nl.
Mocht u geïnteresseerd zijn in een van onze occasions neem dan voor vertrek contact met ons op om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
De prijs is inclusief BTW (tenzij het een BTW grijskenteken/bedrijfswagen betreft, deze zijn exclusief BTW). De prijs voor deze auto is inclusief geldige APK, het tenaamstellen van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw eventuele inruilauto. Wij hanteren géén afleverkosten. Tegen een aantrekkelijke meerprijs kunt u onderhouds- en garantiepakketten afsluiten bij aanschaf van de door uw gekochte auto. Dit is uiteraard niet verplicht.
Inruil is bij ons altijd mogelijk. Wilt u graag een prijsindicatie ontvangen? Maak dan een aantal foto's van uw huidige auto en stuur deze via Whatsapp of per mail. Graag ook eventuele schades fotograferen.
In onze moderne werkplaats kunnen wij de auto's vakkundig rijklaar maken. Wij kunnen per direct een verzekering voor u regelen zodat u onbezorgd weg kunt rijden in uw nieuwe auto. Vraag
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.