Bouwjaar | 24-12-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.976 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-12-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.976 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Plexat Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Driestweg 1 |
Postcode | 6721 NG |
Plaats | Bennekom |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 700683 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | plexatautomotive.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket 1 (€ 395): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - 1 maand garantie op motor en bak - Wassen / reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig
- Pakket 2 (€ 795): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Servicebeurt - 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak
- Pakket 3 (€ 1.195): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Grote onderhoudsbeurt (naar fabrieksvoorschrift) - 6 maanden garantie
Prachtige en perfecte Nissan Qashqai uit het jaar 2014. Meest luxe uitvoering en in zeer nette staat. Voorzien van krachtige benzine motor met automaat! In het bezit van talloze mooie opties! U zoekt een fijne reiswagen van alle gemakken voorzien? Dit in combinatie met een zuinige benzine motor en een automaat? Daarbij als klap op de vuurpijl met een gunstige kilometerstand en een frisse historie? Komt u even kijken dan? Wij hebben van een klant deze Nissan mogen inruilen op een jongere BMW X5. We hebben het hier over een volledig gedocumenteerde Qashqai uit het jaar 2014 in de meest uitgebreide Connect uitvoering. De auto heeft slechts 39.000 kilometer gereden en verkeerd in een nette staat. Zowel van binnen als buiten ziet de Nissan er netjes uit en de rijd hij als nieuw! Rondom staat de auto op goede A-merk banden en is voorzien van een complete onderhoudshistorie. Gezien dit een origineel Nederlands geleverde Nissan is kunnen we de kilometerstand aantonen middels een kloppende NAP.
De optielijst is uniek, zo vinden we onder andere:
- Camera
- Navigatie
- Parkeersensoren
- Trekhaak
- Lichtmetalen velgen
- Rijstrooksensor
- Etc..
Kortom een volle en eerlijke Nissan met hoge instap. Komt u snel eens kijken?
= Bedrijfsinformatie =
Plexat A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.