Nissan Qashqai 1.2 Tekna Automaat-360°Camera-Panorama-Vol-Garantie

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.522 km
Deuren 5
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Nissan Qashqai 1.2 Tekna Automaat-360°Camera-Panorama-Vol-Garantie


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.522 km
Deuren 5
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CGL-Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Notelstraat 11
Postcode 5085 ET
Plaats Esbeek
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18011929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cgl-cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R19
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.357 kg
Laadvermogen: 523 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,26 l/100km (1 op 13,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Deze Nissan Qashqai komt uit 2016, werd geleverd van 01-05-2015 tot 30-09-2017 en kostte toen € 40,496.-. Deze geďmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7.26 liter per 100 km en hij weegt 1250 kg. De wegenbelasting bedraagt € 216.- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij CGL-CARS, waar we 6 dagen per week open zijn op afspraak, zelfs in de avonduren!

Onze occasions ondergaan grondige technische controles bij onze partnergarage voordat ze worden verkocht. We zorgen ook voor een schone levering en een fris interieur van elke auto.

Bij ons krijgt u niet alleen een auto, maar ook technisch advies en begeleiding over het onderhoud. Bij CGL-CARS gaan we verder dan alleen verkopen; we streven voortdurend naar kwaliteit.

Wat verstaan wij onder kwaliteit?
- Zorgvuldig geselecteerde auto's met een gedocumenteerde historie.
- Elke auto wordt grondig technisch gecontroleerd voordat deze wordt verkocht.
- Uitgebreid technisch advies over de auto en het onderhoud.
- Wij komen onze afspraken na!

U bent van harte welkom voor een duurzaam kopje koffie en een vrijblijvende proefrit!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie