Bouwjaar | 27-08-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.755 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 16.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.755 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dima Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hazenkoog 18 |
Postcode | 1822 BS |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11502302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dima-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2014 - 2017
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 438 x 181 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,6 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis Pakket (inbegrepen):
-Geldige APK
-Inspectie van alle vloeistoffen en bandenspanning
-Wassen en zuigen
-Tenaamstelling RDW
- Dima Plus Pakket (€ 395 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens schema.
- Volledige poetsbeurt
- 3 maanden garantie.
- Tenaamstelling RDW
- Dima Premium Pakket (€ 595 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens schema.
- Volledige poetsbeurt.
- 6 maanden garantie.
- Halve tank brandstof
- Tenaamstelling RDW
Betrouwbaar in kwaliteit, een topper in rijprestaties en qua conditie in blakende vorm. Deze Nissan Qashqai staat voor u klaar! Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Topklasse: daar hoort leren bekleding absoluut bij. Donkere en koude maanden? U zit altijd goed dankzij de stoelverwarming. Door het glazen panoramadak heeft u een weidse zichthoek en geniet u van licht en een gevoel van ruimte. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en metallic lak.
Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto zorgt voor een groter gezichtsveld en helpt de dode hoeken te elimineren. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. De Nissan is standaard voorzien van: cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur en versnellingspook.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Nissan. Deze Nissan Qashqai is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en co
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.